Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har håpet for dere!Ja, pr nå har vi ikke så mye egenkapital, men når vi får solgt leiligheten har vi en ganske grei egenkapital da det er en ok prisøkning her i området. Får heldigvis mer for pengene utenfor Oslo enn midt i storbyen. Skal virkelig kontakte småbankene og se om vi finner lykken der![]()
Ja jeg og syns lissom at det er rart hvis ikke min inntekt skal telle noe i det hele tatt. Selvom jeg skjønner jo at de vil ha mer forutsigbarhet enn som så.
Heldigvis eier vi leilighet i Oslo ja som vi kan få en del egenkapital ut av. Men egenkapitalen går litt opp i opp med gjeld/lån, har en del studielån fortsatt som ikke er betalt og et lite billånMen det er definitivt bedre enn ingenting
![]()
Men dere har lån nå som dere greier å betjene med dagens inntekt?
Vil dere få lavere eller høyere boliglån ved å flytte? Vil utgiftene deres synke eller øke ved flytting? Har dere flere barn nå enn når dere tok opp lån sist?

Vinn-vinn situasjon! Gratulerer med jobbtilbudVi vil få lavere boliglån når vi flytter. Alt i alt blir det mer lønnsomt for oss å flytte og det er litt derfor vi også har planer om å flytte ut av Oslo. Men det positive nå er at jeg har fått jobbtilbud, så da er heldigvis den biten der ut av verden, da blir det nok litt enklere for oss å få boliglån enn om jeg kun hadde hatt dagpenger![]()
Gratulerer med jobbtilbudVi vil få lavere boliglån når vi flytter. Alt i alt blir det mer lønnsomt for oss å flytte og det er litt derfor vi også har planer om å flytte ut av Oslo. Men det positive nå er at jeg har fått jobbtilbud, så da er heldigvis den biten der ut av verden, da blir det nok litt enklere for oss å få boliglån enn om jeg kun hadde hatt dagpenger![]()