Muligens mitt ekkelt spm...

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Litt ekkelt spm skulle det stå.. får ikke til å redigere fra mobil. :p

Men lukter urinen deres?
Hver gang jeg tisser (ihvertfall en gang i timen) så kjenner jeg urinen lukter sterkt.. og er veldig mørk gulfarge.
Nesten så jeg begynner å lure på om det er normalt?? Burde kanskje bli flinkere til å drikke mer vann.. drikker endel brus :/

Det handler nok om å drikke mer vann. Har ikke merket noe lukt, men merker jo at den er mørkere om jeg drikker lite. Jeg fyller på vann i glass og flaske hele tiden nå :)
Sikkert lurt å bytte ut noe av brusen med vann :)

Ja, det er nok derfor! Hvor mye vann er "anbefalt " å drikke i løpet av en dag egentlig? :)

Ja, det er nok derfor! Hvor mye vann er "anbefalt " å drikke i løpet av en dag egentlig? :)
Trenger mer væske når man er gravid. Så er lurt å drikke så mye som mulig :)
Ikke vent til du blir tørst i alle fall. Spesielt nå som det kanskje er varmt hos deg også.

Trenger mer væske når man er gravid. Så er lurt å drikke så mye som mulig :)
Ikke vent til du blir tørst i alle fall. Spesielt nå som det kanskje er varmt hos deg også.
Ja du sier noe der.. for det er nå de dagene det har vært sinnsykt varmt ute den lukta av urinen har kommet.. så nå skal jeg bli flinkere! :D

Ja du sier noe der.. for det er nå de dagene det har vært sinnsykt varmt ute den lukta av urinen har kommet.. så nå skal jeg bli flinkere! :D
Høres bra ut :)
Da skal du nok merke at det blir bedre :)

Min lukter også sterkt, sterkere enn før jeg ble gravid i alle fall ;p Synes selv jeg drikker bra, men likevel er lukten der ofte!

Min lukter også sterkt, sterkere enn før jeg ble gravid i alle fall ;p Synes selv jeg drikker bra, men likevel er lukten der ofte!
Uff, syns det er litt ekkelt jeg.. hehe! Så nå prøver å jeg å drikke vann ofte, for å se om det blir noe forskjell :)

Synes min også lukter snodig etter jeg ble gravid! Aldri likt kaffe men nå har jeg dilla på is kaffe og etter jeg begynte med det lukter urin ennå værre Er heller ikke flink å drikke vann, drikker Cola zero Prøver slutte!!!!!!! Urin min har forresten vært negativ på kontroller

Jeg drakk mye vann igår, og frem til nå, og urinen er veldig lys igjen, men lukter fortsatt drit ekkelt! Haha, æsj :p

Hehe ja det er jo det igrunn :p Føler jeg tisser hele tiden, så gidder ikke å drikke enda mer vann i alle fall!
Ja jeg tisser også hele tiden.. lille sparker så mye på blæra, kjennes ut som jeg får støt i den til tider :p

Min luktet også veldig og var mørk, men etter noen dager hvor jeg har drukket mye vann, er den normal igjen. Det kan jo også være diverse mat som gir urinen lukt, også må man huske på å være obs på uvi.

Skal til jordmor neste fredag, så da sjekker jeg urinen da.. spesielt med denne lukten altså! :/

Jeg kan kjenne en veldig distinktiv lukt når jeg har UVI, så vær obs på det. UVI skal alltid behandles ved graviditet.

Jeg måtte skjerpe meg veldig med væskeinntaket de siste dagene pga. forstoppelse. Synes vann er så kjedelig, så passer på å ha isbiter tilgjengelig, samt at jeg putter oppi bringebær, sitron e.l.
Da er det mye lettere å få i seg nok :)

Jeg kan kjenne en veldig distinktiv lukt når jeg har UVI, så vær obs på det. UVI skal alltid behandles ved graviditet.

Jeg måtte skjerpe meg veldig med væskeinntaket de siste dagene pga. forstoppelse. Synes vann er så kjedelig, så passer på å ha isbiter tilgjengelig, samt at jeg putter oppi bringebær, sitron e.l.
Da er det mye lettere å få i seg nok :)
Har ingen andre symptomer på uvi. Eneste at jeg tisser ofte, og denne lukta da.. kanskje jeg bare skal levere en urinprøve på mandag i tilfelle :) for man kan jo ha det selv om man ikke har smerter osv..

Har ingen andre symptomer på uvi. Eneste at jeg tisser ofte, og denne lukta da.. kanskje jeg bare skal levere en urinprøve på mandag i tilfelle :) for man kan jo ha det selv om man ikke har smerter osv..
Ja, det passe legen min på å si hver gang jeg er der. Kan opptre helt annerledes når man er gravid.
Jeg har det nemlig relativt ofte ellers, så er veldig obs på det.

Ja, det passe legen min på å si hver gang jeg er der. Kan opptre helt annerledes når man er gravid.
Jeg har det nemlig relativt ofte ellers, så er veldig obs på det.

Ja ikke sant.
Har selv vært veldig plaget med det, opptil 20 årene hadde jeg det veldig ofte, med sinnsyke smerter..
Nå de siste årene har jeg ikke hatt det i det hele tatt.

Back
Topp