Mulige tegn

BabyApril2014

Blir kjent med forumet
Har vondt i korsryggen å nedover mot låra, vært uggen i noen dager, å fy flate for et ustabilt humør, tror jeg har vært innom alle følelser i dag, sinna, så dårlig samvittighet, så smile av ingen grunn over hode, å vips der sitter jeg helt ustyrelig å bare griner, for no reason!!! :p
Halsbrann
Stikkinger i boobsa...
Bare til å le av dette vel :)
 
Spennende ;) ja når skal du teste?
 
Vet ikke om jeg tør, blir så skuffa om den ikke er positiv, å forhe mnd testet jeg positivt ene dagen, jeg å mannen var så glade, å dagen etter mistet jeg...
Fått et merkelig tegn til, som gjør at jeg er redd for at noe er galt, her om dagen etter jeg å mannen hadde hatt oss så var jeg øm der inne mens vi holdt på, så når vi var ferdige så lå jeg med intense smerter i mange timer...men hakke blødd noe, så satser bare på at ting er litt ømt der?! :)
 
Vet ikke om jeg tør, blir så skuffa om den ikke er positiv, å forhe mnd testet jeg positivt ene dagen, jeg å mannen var så glade, å dagen etter mistet jeg...
Fått et merkelig tegn til, som gjør at jeg er redd for at noe er galt, her om dagen etter jeg å mannen hadde hatt oss så var jeg øm der inne mens vi holdt på, så når vi var ferdige så lå jeg med intense smerter i mange timer...men hakke blødd noe, så satser bare på at ting er litt ømt der?! :)
Det er helt klart skummelt sånn i starten! Man overanalyserer alt:p Krysser fingrene for at det er en spire hos deg og at den klamrer seg fast:)
 
Ska ha mens i slutten av mnd, så er jo fortidelig å finne tegn, men di på sykehuset sa at man kan bli fortere gravid når man har akkurat mistet, så håper di har litt rett ;)
 
Ska ha mens i slutten av mnd, så er jo fortidelig å finne tegn, men di på sykehuset sa at man kan bli fortere gravid når man har akkurat mistet, så håper di har litt rett ;)
Tja, er ikke så sikkert, det. Jeg fikk bekkenløsning over en uke før testen ble positiv, så du kan godt ha tegn før ventet mens;)

Håper så veldig du kommer inn hit :D
 
Tja, er ikke så sikkert, det. Jeg fikk bekkenløsning over en uke før testen ble positiv, så du kan godt ha tegn før ventet mens;)

Håper så veldig du kommer inn hit :D

Håper jeg å, som du ser på nicket mitt :p
Min plan var opprinnelig i mars da jeg alt har et februar barn, var feil beregning at jeg ble gravid en mnd tidligere
 
Håper jeg å, som du ser på nicket mitt :p
Min plan var opprinnelig i mars da jeg alt har et februar barn, var feil beregning at jeg ble gravid en mnd tidligere
Februarbarn er jo bare kos;) Jeg har et augustbarn og et februarbarn;)
 
Herlig med februar barn, men når jeg mistet nå sist, så hadde jeg termin på samme dag som andre februarbarnet, tenkte er jo gøy om di kan få hver sin dag :) Men absolutt en god tid på året for barn :)
 
Lykke til :D krysser fingerne for at vi havner her :D


Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
 
Hvor mange dager dpo var du når du begynte å kjenne disse tegnene?
 
Hvor mange dager dpo var du når du begynte å kjenne disse tegnene?
Hmmm...DPO? Hehe

Merker uansett tegnene mer å mere om dagene, var i selskap i dag, å søstreren min lurte på om jeg burde sjekke meg for diabetes, tisset så mye når jeg var hos henne i går, og i dag..:)
 
Hvor mange dager dpo var du når du begynte å kjenne disse tegnene?
Skjnte det nå...var kanskje en 3-4 dager etterpå..ikke mye! Men pga jeg mistet forje mnd så sa de på sykehuset at dette kunne bli litt i ubalanse første mnden, så anbefalte bare å ha generelt mye sex...Så bi har gjort så ;)
 
Back
Topp