mulig

Perlemor til to

Elsker forumet
Jeg tar en aldri så liten pause fra BV i helgen. Vet ikke om jeg får tid til å inn hit å snoke.
Vi skal jo feste så veldig hele helgen.
Tanten min blir 50 onklen min blir 55 og dattera deres ble 30 og de har 10 års bryllupsdag. de er sjømenn begge to så de kjenner folk overalt. tanten min er fra columbia, men flyttet til spania som 16 åring. Så det kommer ca 25 spanjoler, etr par fra columbia, tante og onkel fra USA pluss et par tre stk til derfra,  noen fra tyskland, noen fra mexiko, noen fra NORGE også faktisk. Har nok glemt en hel haug.

Det er bekreftet at det kommer ca 100gjester. Så det blir fullt her. De bor ved siden av oss og mamma og pappa. Vi har liksom samlet oss på en plass her.

Det skal bli kjempegøy. Vi begynnte allerede litt i går.

I morgen skal jeg og mannen en liten tur i et bryllup til mannens kusine også, før vi skal fortsette festlighetene på natten her.

så hvis dere ikke ser meg så har jeg det garrantert veldig gøy. Må prøve å bli edru tidsnok til jobb på mandag da. Men jeg har bare kontordag da, så jeg trenger ikke komme. Kan jobbe her hjemme.

slenger med et artig litt fuktig bilde også bare for å komme i riktig stemning!!!

ORIGINAL: mummy26

høres jo kjempegøy ut da! Du må kose seg masssssssse! Og en drink eller to for alle oss her inne!

Skal nok ikke bli noe problem!!

ORIGINAL: As3

høres jo kjempegøy ut da! Du må kose seg masssssssse! Og en drink eller to for alle oss her inne!

signerer

[8D]

ORIGINAL: Fru Oreo

[8D]

signerer!!!

JAVEL så klarte jeg ikke holde meg helt vekke likevel, men nå skal vi snart dra ned dit. Måtte bare innom en bitteliten tur før jeg iler videre!!

ORIGINAL: bente:

Høres gøy ut. Kos deg!! [:D]

Så gøy!!! Fest med måte! hehe....[;)][:D]

Back
Topp