Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så masse!Spennende!
Tippa den slår ut på 2-3![]()
Glad hvis den viser gravid 1-2 jegTippa den slår ut på 2-3![]()

Tror du det? Pga styrken eller?
Ja det er RFSUEr det RFSU? Min såg iallefall omtrent slik idag, og CB digital slo ut på 2-3Fekk 1-2 på torsdag, med ein knapt synlig strek..
Spennende å se. Tisset vel sist i 15 tiden. Må bare prøve å holde meg en god stund til.Er det RFSU? Min såg iallefall omtrent slik idag, og CB digital slo ut på 2-3Fekk 1-2 på torsdag, med ein knapt synlig strek..
Ja det er RFSU![]()
OKMin erfaring med dei er at dei slår ut litt seint, og litt svakt..

OKIkke prøvd RFSU før jeg. Spennende å se på den digitale.. er drit nervøs
![]()
Men du er iallefall gravid, det er jo ein super strek Håper detJa, ser den, eg hadde sjølv høg puls idag, sjølv om eg allerede hadde testa positivt for to dagar sidanMen du er iallefall gravid, det er jo ein super strek
![]()

Fikk denne nåEr det RFSU? Min såg iallefall omtrent slik idag, og CB digital slo ut på 2-3Fekk 1-2 på torsdag, med ein knapt synlig strek..
Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Bare å begynne å regne ut termin nåAner ikke hvor langt jeg er på vei jeg.. rundt 5 uker kanskje?
Tusen takkHjertelig velkommen i juni kluppen og gratulerer sååååå mye med spiren
Ønsker deg et fantastisk svangerskap![]()