Mulig???

hormondyret

Flørter med forumet
Buksene mine er allerede trange i livet 
Ser for meg at jeg kommer til å se ut som en flodhest før ungen kommer ut, og jeg er ikke liten fra før av..

alt mitt passer, men merker det presser litt på lovmora hvis jeg har på olabukse og lener meg fremover, livmora vi er snart ved navelen. Jeg fikk ikke noe særlig mage før i 5 mnd siste, håper den kommer litt før nå så jeg slipper å føle meg så feit så lenge, hihi

Jeg klarer heller ikke å bruke vanlige bukser, til tross for at jeg kun har lagt på meg 0.5 kg på 12 uker. Men når magen er oppblåst og livmoren presser seg sakte men sikkert fram, er det vel ikke så rart at buksene strammer. Jeg klarer heller ikke å ha noe som strammer på magen pga kvalmen. Prøv mammabuksene på HM. De sitter veldig fint selv om man ikke har mage til å holde de oppe med ;)

Har ikke brukt buksene på en mnd jeg... Bare gravidklær på meg. Er så oppblåst og sår på magen

Det er lenge siden jeg fikk på meg mine, og det til tross for at jeg har gått ned 3 kg. Jeg  har fått skikkelig babymage, og er hvertfall ikke noe tvil om hva som feiler meg ;-)

Her går det i tights, strømpebukser og tunika/kjoler. Jeg liker ikke gravidklærne fra H&M, spesielt ikke buksene.

Var vel i uke 6 jeg måtte finne frem gravidbuksene, da fikk jeg ikke igjen knappen på de vanlige buksene. Rimelig oppblåst og vært det konstant.

Forrige gang fikk jeg ikke noe mage før jeg var  rundt 5måneden på vei.. Det tok såå lang tid før den kom, men når den kom så kom den raskt. Rakk ikke gå gravid mer enn 7,5måneder så jeg ble ikke så gigantisk allikevel.. Denne gangen derimot merker jeg at magen kommer med en gang! Sa til legen at jeg nesten trodde det var to der inne siden jeg plutselig har fått mage så tidlig, men hun mente at det er typisk om man har gått gravid tidligere. Og siden det ikke er så alt for lenge siden mini ble født har ikke vevet i magen rukket å normalisere seg og alt er derfor mye mer.... "tøyelig" emoticon

Lurer på om jeg blir svææær denne gangen. Føler det sånn mtp at jeg allerede ser magen... Jaja, sånn er det :) Bukser passer enda, men jeg unngår bevisst trange dongeribukser da jeg ikke er veldig fan av det uansett.. Føler at jeg må ha gravidklær nå, behagelige klær som ikke strammer ;)

Tok meg en runde idag å testet ut buksene min, å det endte med samboeren å bank korte hans på bytur får å kjøpe mammabukser..
Nå er di godt pakket bort til svangerskapet er over..

Jeg har også flere bukser hvor jeg ikke får kneppet knappen over magen :) Ser faktisk ut som en skikkelig gravidmage, selv om den fortsatt er litt liten. Må nok snart ut på mammashopping jeg også ja... :D

Jeg bruker kun gravidbukser nå - og det på tross av at jeg fremdeles er ca 3 kg lettere enn da jeg ble gravid.

Jeg passer egentlig som før i klærne mine. Ikke så oppblåst i megen nå som helt i starten. Men det er vel bare et tidsspørsmål før en liten mage stikker frem :) Kommer vel litt før med nr. to...
I forige svangerskap kom magen til syne først etter ultralyd.

Gud bedre....høres nesten ut som jeg da skal ha tvillinger,for her har jeg en skikkelig gravidmage...
Får ikke på meg noen av buksene min,unntatt ei som er lav i livet..Folket på jobben undrer på om der kan være 2 der inne:) 

Så blir veldig spennende å sjå på Ultralyden som ikke er før begynnelsen på desember

Jeg bruker fortsatt olabuksene mine (med stretch) men når jeg har sittet en stund åpner jeg de gjerne og på kvelden bytter jeg helst til en slakk joggebukse. ;-)

bruker klær som før, men merker at jobbskjortene begynner å bli litt trange rundt både magen og puppene;) bruker drakt/dress på jobb, så er glad det ikke synes så godt enda, vil ikke si noe før jeg har hørt hjertelyd i uke 13. Har forresten gått til innkjøp av to par jobb-bukser på h&m, og et mamma-skjørt:)

bruker klær som før, men merker at jobbskjortene begynner å bli litt trange rundt både magen og puppene;) bruker drakt/dress på jobb, så er glad det ikke synes så godt enda, vil ikke si noe før jeg har hørt hjertelyd i uke 13. Har forresten gått til innkjøp av to par jobb-bukser på h&m, og et mamma-skjørt:)

Hadde en bukse som gikk akkurat før jeg ble gravid, men den har jeg ikke brukt siden uke6... Har ikke noe spes mage nå, men har knappen oppe på olabukser for å ikke få så press når jeg sitter, da blir jeg småkvalm. Hadde det ikke vært for det hadde det ikke vært noe stress, for den går fint igjen :)
Men har dog merket at om jeg trekker inn magen kunne jeg tidliger få en slags halvbue innover, men nå trekker ikke delen fra navelen og ned seg inn. Måtte le når jeg fant det ut. "det bor faktisk noe inni meg og det tar litt plass selv om det ikke buler utover enda" ;)

Back
Topp