Mulig tvillinger??

Lille*Tigergutt

Glad i forumet
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Og der fikk vi se 1 hjerte som slo, men også anlegg til baby nr. 2. Her så vi ikke noe hjerte, men han sa det kunne være for den lå litt gjemt. Eller så var den gått til grunne. Den med hjerte som banket satte han til å være 6+2.

Andre som har opplevd dette? Og hvordan gikk det? Var det 1 eller 2? Skal tilbake på ny ultralyd om 10 dager, men det virker jo som en evighet[8D] Er veldig spent på om begge har klart seg[:D]

Oj! Ante du at det kunne være to før du dro på UL?

Håper alt er ok med begge, og lykke til på neste UL!

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Oj! Ante du at det kunne være to før du dro på UL?

Håper alt er ok med begge, og lykke til på neste UL!

Nei, ikke sånn direkte. Men visste sjansen for 2 var der[;)] 

Oi så spennende! Har ingen erfaringer, men ønsker deg lykke til, hvis det er to inni der håper jeg det går bra med begge![:)]

ORIGINAL: LilleS

Oi så spennende! Har ingen erfaringer, men ønsker deg lykke til, hvis det er to inni der håper jeg det går bra med begge![:)]

Samme skjedde meg [:)] I uke 7, måtte tilbake i uke 9.
Da var det heldigvis bare en.
Sa at dette ofte skjedde.. at det var 2, men ble bare noe av 1 [:D]

nei.. her var begge like langt utvikla på første tidl. ul.
Så kanke hjelpe, men vet om flere som har mistet den ene litt tidlig.

Ei jeg kjenner var inne til ul da ho var rundt 6uker da kunne de se et hjerte som banket og tegn til nr2, da ho var inne igjen rundt uke 13 så var det tydlig at det var to inni der

lykke til videre

ORIGINAL: bondekone

Ei jeg kjenner var inne til ul da ho var rundt 6uker da kunne de se et hjerte som banket og tegn til nr2, da ho var inne igjen rundt uke 13 så var det tydlig at det var to inni der

lykke til videre

Spennende....

ORIGINAL: LilleS

jeg har tvillinger, og var på tidlig ultralyd i uke 5. da slo ikke hjertene. og gyn sa at det muligens kunne bli to her i gården.. jeg gikk ny time i uke 8 og da slo begge hjertene.. ofte kunne det være to, men at bare 1 hjerte ville begynne å slå..så derfor ville hun at jeg skulle få en ny time for å få det bekreftet.. samme som du har fått[:)] er jo rundt denne tiden hjerte begynner å slå.. men er jo sikkert fullt mulig at hjertene ikke begynner å slå samtidig.. ønsker deg lykke til om ti dager, og håper du vil oppdatere oss her inne[;)] og en ting: tvillinger er bare helt fantastisk!!![:D]

ORIGINAL: tulla88

jeg har tvillinger, og var på tidlig ultralyd i uke 5. da slo ikke hjertene. og gyn sa at det muligens kunne bli to her i gården.. jeg gikk ny time i uke 8 og da slo begge hjertene.. ofte kunne det være to, men at bare 1 hjerte ville begynne å slå..så derfor ville hun at jeg skulle få en ny time for å få det bekreftet.. samme som du har fått[:)] er jo rundt denne tiden hjerte begynner å slå.. men er jo sikkert fullt mulig at hjertene ikke begynner å slå samtidig.. ønsker deg lykke til om ti dager, og håper du vil oppdatere oss her inne[;)] og en ting: tvillinger er bare helt fantastisk!!![:D]

Håper jeg får positiv beskjed om 10 dager[:D][:D] Og jeg skal selvfølgelig oppdatere dere[:)]

ååå..vi var på ul i uke 6..to inni der men bare ett hjerte som slo..kom tilbake 2 uker senere og da var d liv i begge[:)]

To nervepirrende uker med mange tanker!!  Veldig glad d var to[:)]

Back
Topp