Mulig slutten på dette kapittelet.

Da får vi håpe på at jeg får det samme ❤
Skal du ta HCG på legekontoret eller sykehuset? Hvis det er likt som mitt legekontor så sender de blodprøver to ganger om dagen og hvis din blir sendt med den første runden (siden du skal dit kl 11) så kan du ringe legekontoret senere på dagen og spørre pent om de kan ringe sykehuset for å høre om prøvene er ferdig. Forklar at du er veldig redd og stressa.
Håper spiren holder seg fast ❤️❤️❤️ Lykke til❤️

Skal du ta HCG på legekontoret eller sykehuset? Hvis det er likt som mitt legekontor så sender de blodprøver to ganger om dagen og hvis din blir sendt med den første runden (siden du skal dit kl 11) så kan du ringe legekontoret senere på dagen og spørre pent om de kan ringe sykehuset for å høre om prøvene er ferdig. Forklar at du er veldig redd og stressa.
Håper spiren holder seg fast ❤️❤️❤️ Lykke til❤️
Skal på legekontoret ja.. Men, gyn på Volvat skal ringe meg opp igjen imorgen, mulig de vil ha en prøve av meg også... Kanskje de får svar kjappere? Jeg vet ikke.. Skal spørre i morgen. Takk ❤❤❤

Da er det nok dessverre slutten for meg, da jeg våkna i ett blodpøl. Lykke til dere andre:)

:Heartbigred

❤️

❤️

Back
Topp