Mulig SA :(

Kitina

Andre møte med forumet
Begynte i går kveld å såvidt kjenne på mensmurringer.. våkner i dag tidlig og hadde brunaktig utflod blandet med gammelt blod. Hadde tilfeldigvis legetime i dag, og tok opp dette med henne. Har fått henvisning til TUL i morgen, men etter at jeg kom hjem har jeg begynt å blø som en vanlig menstruasjon, sammen med menssmerter. Skal være 8+1 uker i dag. Har send ekonsultasjon til legen ang økende blødninger og håper å bli henvist til sykehuset i dag, men merker at det ikke virker som dette går veien.

Noen som har opplevd liknende og at det faktisk har gått bra? :( Føler at menssmerter sammen med blødning så tidlig i graviditeten er det dårligste tegnet jeg kunne fått.
 
Ingen erfaring, men sender deg en klem og håper det er uskyldig blødning ❤️
 
Har hørt om de som begynner å blø men og det går bra men ingen efaring
 
Jeg hadde to større blødninger i uke 7 og 8, og lille spire har det godt ennå. Hadde litt menssmerter også. Blødningene varte veldig kort, men en del blod.

Men jeg har også hatt et svangerskap med litt brun utflod og MA.

Håper på det beste for deg :Heartred graviditet er faen meg ikke for pingler!
 
Fikk dessverre akkurat bekreftet hos gynekolog. Var som jeg trodde, for godt til å være sant .. Graviditet er faen ikke for pingler nei :’(
 
Fikk dessverre akkurat bekreftet hos gynekolog. Var som jeg trodde, for godt til å være sant .. Graviditet er faen ikke for pingler nei :’(

Ååå kjære deg, føler sånn med deg :( Graviditet er absolutt ikke for pingler! Håper du har god støtte rundt deg og at det klaffer fort igjen når du er klar for det. Sender en god klem ❤
 
Fikk dessverre akkurat bekreftet hos gynekolog. Var som jeg trodde, for godt til å være sant .. Graviditet er faen ikke for pingler nei :’(
Så trist :( Håper du blir raskt gravid igjen og får en terminbaby neste gang :Heartred
 
Så trist at det gikk den veien :(
 
Tusen takk alle sammen :Heartpink Ble gravid på første forsøk, så legen sa det lå godt til rette for at det skulle klaffe fort igjen, og at det var større sjans for at det gikk bra neste gang. Får ta det som en liten trøst, selv om livet er fryktelig urettferdig noen ganger.
 
Tusen takk alle sammen :Heartpink Ble gravid på første forsøk, så legen sa det lå godt til rette for at det skulle klaffe fort igjen, og at det var større sjans for at det gikk bra neste gang. Får ta det som en liten trøst, selv om livet er fryktelig urettferdig noen ganger.
Veldig urettferdig, sender deg en god klem :Heartpink
 
Back
Topp