Mulig SA

Moonlight91

Flørter med forumet
Jeg bekymrer meg veldig! Har hatt småblødninger i 3 uker, var hos lege igår og fikk ikke tul da det er altfor tidlig, er 5+6 idag! Men tok blodprøve og skal tilbake om 2 uker for ny blodprøve for å se om hcg har økt eller minsket!
Men idag blør jeg litt mer og våknet med menslignende smerter, som kommer og går! Ikke kraftige smerter!

Er det noen her som har hatt slike smerter + småblødninger som ikke har spontanabortert??
Jeg går bare og venter på at det plutslig skal komme mye blod!! Går på do hvert 5 min for å sjekke! Livredd!

Håper disse 2 ukene kan gå fort slik at jeg får vite om det er noe inni der eller om det ikke lenger er noe liv :/

Og om noen av dere har hatt sa, hvor lang tid tok det før dere sluttet å blø? Og hvor lenge ventet dere med å prøve på nytt?

Å huff Håper dette er helt uskyldig og at lille frøet klamrer seg fast❤️❤️❤️

Huff, det er ikke noe godt å gå sånn. Jeg syns det er altfor lenge å gå to uker mellom bl.p. Det er vanlig å gå ca 2 dager! Ville tatt kontakt med fastlegen og krev nye bl.p om 2 dager, så får du svar dagen etter prøve nr. 2 :) sender deg en klem <3

Huff, det er ikke noe godt å gå sånn. Jeg syns det er altfor lenge å gå to uker mellom bl.p. Det er vanlig å gå ca 2 dager! Ville tatt kontakt med fastlegen og krev nye bl.p om 2 dager, så får du svar dagen etter prøve nr. 2 :) sender deg en klem <3
Ja, reagerte litt på lengden selv! For når jeg ringte legekontoret sa de at jeg måtte da komme inn innen 3 dager! Men når jeg var inne med legen, ringte han gyn for å høre ang tul, men da ble de enige om 2 uker! Jeg får se hvor lenge jeg orker å vente! Blir helt uvell av å gå slik og tenke! Har fått beskjed fra samboer om å ikke tenke, men det er ikke så veldig enkelt! :/ Krysser fingrene for at det bare er kroppen min som er veldig rar og at det ikke er sa!

Blødde litt søndag, fikk ul time
Mandag av legen. Alt var bra med lille så det er håp !

Ja, reagerte litt på lengden selv! For når jeg ringte legekontoret sa de at jeg måtte da komme inn innen 3 dager! Men når jeg var inne med legen, ringte han gyn for å høre ang tul, men da ble de enige om 2 uker! Jeg får se hvor lenge jeg orker å vente! Blir helt uvell av å gå slik og tenke! Har fått beskjed fra samboer om å ikke tenke, men det er ikke så veldig enkelt! :/ Krysser fingrene for at det bare er kroppen min som er veldig rar og at det ikke er sa!
Hmm.. ja, kan jo hende det er ltt tidlg med ul. Men bl.p. Trenger du ikke vente 2 uker med :) hold deg mest mulig i ro, prøv å slappe av. Bli hjemme fra jobb om du har en tung jobb!

Da ville jeg kanskje heller ta det privat. Jeg gjorde det sist jeg var gravid fordi jeg hadde mistet en før det og den var død en stund før jeg begynte å blø. Der jeg har tatt ul tar de fra 5 + 3. Det er fordi at da skal hjertet ha begynt å slå.. Ønsker deg masse lykke til. Ulidelig å gå sånn så lenge..

Back
Topp