Mulig SA ...

Gynekologen min sa det samme. At det skal være en cyste på eggstokken i starten som produserer hormoner. Nå endte dette i MA og etter aborten var cysten borte igjen.

Da blandet jeg næring med hormoner. :p Uansett fikk jeg også beskjed om at den skulle være der. Har ikke hatt cyster før

Jeg er veldig glad for at alt står bra til med lille. :D

Gyn. sa ingenting om noe sånt ang cysten, tror jeg. Han snakket en blanding av dansk og øst europeisk, så jeg er åpen for at noe ble lost in translation. Men han ville iallefall dobbeltsjekke at alt er ok, jeg syns den var ganske stor (4 cm). Håper bare den oppfører seg pent! :p

Jeg er veldig glad for at alt står bra til med lille. :D

Gyn. sa ingenting om noe sånt ang cysten, tror jeg. Han snakket en blanding av dansk og øst europeisk, så jeg er åpen for at noe ble lost in translation. Men han ville iallefall dobbeltsjekke at alt er ok, jeg syns den var ganske stor (4 cm). Håper bare den oppfører seg pent! :p

Min var 3 cm. Sikkert ikke farlig! Du får be cysta om å oppføre seg, så går det nok bra det her ;)

Min var 3 cm. Sikkert ikke farlig! Du får be cysta om å oppføre seg, så går det nok bra det her ;)

Jeg har jo ikke merket noe til den til nå, så satser på den fortsetter sånn. :) Og så spørs det om ikke jeg får sneket meg til en ekstra titt på reka på tidlig ul når de nå uansett må følge med cystesaken. Ikke så galt at det ikke er godt for noe. :p

Back
Topp