Gledesspreder
Blir kjent med forumet
Hei!
Litt syting fra fødeavdelinga!
Ble innlagt forrige uke med det de trodde var rier, men som etter undersøkelse ikke viste seg å være det, men heller et stort mysterium!
Hadde store smerter som kom tettere og tettere, ble tatt ultralyd og babyen hadde det fint
Til tross for dette ble smertene bare mer intense, jeg bli gitt mye smertestillende også med morfin for å klare å lindre smertene! Etterhvert tenkte de at det måtte være nyrestein og jeg ble tatt med til røntgenavdelingen for ultralydsjekk av nyre og blære. De fant kun en nyre med noe press, men så ingen stein. Ble derfor bestemt at det skulle legges inn et rør mellom nyre og blære for å avlaste trykket og dette skulle hjelpe. Når kvelden/natta kom kunne jeg opereres med spinalbedøvelse! En merkelig opplevelse må jeg si. Kjente ingenting selvfølgelig, men smertene etterpå var grusomme.. :-( Som dagene gikk ble legene mer usikre på hva som vad årsaken til smertene siden røret ikke fungerte som håpet. Siden det ble helg ble det bestemt at jeg skulle tilbringe tiden min på fødeavdelingen hvor jeg og babyen blir kontinuerlig passet på!
Nå går jeg med medisin på drypp og de prøver å trappe det så mye som mulig for hver dag, det går smått, men har klart å ta bort morfinen!
Så nå ligger jeg på dag nr. 5 og håper de snart klarer å bestemme seg for hva de vil gjøre..
Er i uke 36+5 nå og det eneste legene maser om er den magiske grensen uke 37. Det er på onsdag! Er sliten og lei av å gå med smerter hele tiden og hele tiden være avhengig av drypp :-(
Men må skryte av fødeavdelingen her! Blir kjempegodt passet på, både dag og natt <3 Evig takknemlig for disse damene! Min kjæreste har også fått egen seng på rommet med meg uten å måtte spørre en gang og uten å måtte betale noe som helst <3
Så en liten oppdatering fra meg som kjeder seg i sykesenga!
Håper dere andre har det fint og at dere nyter tiden som gravid på best mulig måte, plutselig snur det! :-O
Litt syting fra fødeavdelinga!
Ble innlagt forrige uke med det de trodde var rier, men som etter undersøkelse ikke viste seg å være det, men heller et stort mysterium!
Hadde store smerter som kom tettere og tettere, ble tatt ultralyd og babyen hadde det fint
Er i uke 36+5 nå og det eneste legene maser om er den magiske grensen uke 37. Det er på onsdag! Er sliten og lei av å gå med smerter hele tiden og hele tiden være avhengig av drypp :-(
Men må skryte av fødeavdelingen her! Blir kjempegodt passet på, både dag og natt <3 Evig takknemlig for disse damene! Min kjæreste har også fått egen seng på rommet med meg uten å måtte spørre en gang og uten å måtte betale noe som helst <3
Så en liten oppdatering fra meg som kjeder seg i sykesenga!
Håper dere andre har det fint og at dere nyter tiden som gravid på best mulig måte, plutselig snur det! :-O