Mulig MA!?

Bkno6719870

Flørter med forumet
Hei,
Jeg har i dag vært på tidlig ultralyd 7+2 (gravid uke 8) og der viste det seg at fostersekken måler fint, mens fosteret målet 6+4 istedenfor 7+2. Fant ingen hjerteaktivitet, men hun ville ha en til til å se på meg så skal på ny ultralyd om en ukes tid! Er det noen som har like erfaringer? Både med positivt og negativt utfall? Lest noen steder at noen finner aktivitet uken etter, mens andre såklart ikke finner aktivitet. Er det mulighet for at implantasjon kan ha skjedd sent så derfor den måler 5 dager mindre enn den bør være? :confused:

På forhånd takk!

Jeg var på UL 7+6 på mandag. Foster målt til 7+0 og ingen hjerteslag. Vi vet datoer 100% fordi det var IVF. To leger sjekket, ingen hjerteslag. Fikk beskjed om at jeg kunne avvente medisinsk abort, men ikke fordi det var håp om at det skulle gå fint, men for å se om kroppen selv satte i gang prosessen.

Tok medisinsk spontanabort hjemme i går 4. mars.

Sikkert ikke det du vil høre, men det var vår opplevelse etter 2 år med prøving og vår første graviditet noen sinne. :crybaby2:Heartpink

:Heartred Hei! Tusen takk for svar! Alle erfaringer er ønskelig i denne situasjonen.

Beklager så inderlig at det måtte ende sånn for dere denne gangen :Heartred Det er nok dessverre veien det går for oss også, men føler fortsatt jeg har symptomene som jeg synes er litt rart! Tusen takk for at du svarer nå dagen etter! Må ha vært tøft og være tøft nå!:Heartred
Håper alt står bra til med deg/dere i situasjonen! Håper det ordner seg for dere igjen :Heartred

Får avvente en uke(mulig to) før ultralyd igjen, er merkelig å gå rundt å vite at det mest sannsynlig bæres på noe som ikke er levedyktig! Er vår første MA i såfall, etter 6 spontanaborter. Ett tungt år!:Heartred

Takk igjen :Heartred

Back
Topp