Hadde en svak mensblødning på lørdag var da 8+5. Dro på legevakta, der kjente han på magen min og ringte gyn pol de ville ikke gi meg ultralyd da jeg var under 12 uker.
Ringte en annen legevakt og de ville ikke hjelpe meg i det hele tatt da jeg ikke bodde i den kommunen.
Ringte også føden som satt meg over til vakthavende gynekolog, hun ville heller ikke hjelpe meg da det ikke var akutt nok.
Ringte min gynekolog i går å fikk time i dag er 9+2 i dag.
Da så han bare en liten ball men ikke hjerteslag. Han målte den til 6+4 men når jeg var på TUL 7+0 banket hjerte, så det skjønner jeg ingenting av har fått time på sykehuset kl 13 i morgen får å få dobbelt sjekke om det er en MA.
Ble endelig gravid etter 2 år og 5 inseminasjonsforsøk i Danmark.
Måtte bare få delt dette med noen
Ringte en annen legevakt og de ville ikke hjelpe meg i det hele tatt da jeg ikke bodde i den kommunen.
Ringte også føden som satt meg over til vakthavende gynekolog, hun ville heller ikke hjelpe meg da det ikke var akutt nok.
Ringte min gynekolog i går å fikk time i dag er 9+2 i dag.
Da så han bare en liten ball men ikke hjerteslag. Han målte den til 6+4 men når jeg var på TUL 7+0 banket hjerte, så det skjønner jeg ingenting av har fått time på sykehuset kl 13 i morgen får å få dobbelt sjekke om det er en MA.
Ble endelig gravid etter 2 år og 5 inseminasjonsforsøk i Danmark.
Måtte bare få delt dette med noen