Mulig kjemisk - hva gjør jeg nå?

NordinaLina

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
Blødning 4+2 og ikke noe økning i strek på test (babyplan). Trolig mister jeg akkurat nå, må det følges opp av lege når det er så tidlig? Er veldig lei meg kjenner jeg. Kan jeg prøve igjen allerede syklus som kommer? Hvor lenge viser tester (svakt) positivt etterpå?
 
Så lei for det. Det er ekstra vondt når vi har sett positiv test. Du trenger nok ikke annen oppfølging enn omsorg og å få kjenne på skuffelsen nå. Forvent en litt lengre og litt kraftigere mens. Test om en uke eller to. Du kan begynne prøvingen med en gang, og noen studier mener faktisk at man er mer fertil. Det er også mindre sjanse (statistisk) for å miste i neste runde. Håper spiren sitter veldig, veldig snart! Alt det vonde er midlertidig. :Heartpink
 
Last edited:
Beklager virkelig. Sålenge det er såpass tidlig så burde ting gå av seg selv. Men vondt allikevel såklart :sad010

Sender deg en god klem, og håper at neste PP så sitter den for godt :hug003
 
Jeg mistet i forrige PP (4+1). Mine tester stagnerte 3 dager før jeg mistet. De ble svakere uten at jeg bet meg merke i det før i ettertid. Testene var positive i noen dager etterpå SA men det er veldig individuelt hvor lang tid det tar basert på hvor mye hCG kroppen din har rukket å produsere. For meg var det en litt kraftigere TR med mye blødninger de første to dagene :Heartred
 
Jeg mistet i forrige prøveperiode. Det var litt smerter, mye blod, men raskere over enn mens. Jeg vet ikke om dette er noen trøst, men eggløsningen min kom nesten 1uke tidligere (!) Enn den pleier. Og på neste prøveperiode ble jeg gravid. (altså nå). Denne gangen har strekene vært sterkere. Kan aldri vite. Jeg er bare 4+0. Men jeg velger å ha troen. Og jeg har troen på at det snart kan gå for deg også :Heartred
 
- Jeg trengte ingen medisinsk hjelp forrige gang. Men om du blir veldig vond, om det varer og rekker/ du er usikker, så ikke nøl med å kontakte legen. Du skal føle deg trygg. :Heartred
 
Blødning 4+2 og ikke noe økning i strek på test (babyplan). Trolig mister jeg akkurat nå, må det følges opp av lege når det er så tidlig? Er veldig lei meg kjenner jeg. Kan jeg prøve igjen allerede syklus som kommer? Hvor lenge viser tester (svakt) positivt etterpå?
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp