Mulig kjemisk graviditet?

Hei! Kan jeg spørre hvordan blødningene dine var i svangerskapet?
Jeg er 17 DPO i dag og nå blør jeg friskt blod med litt slim. Tidligere dager har det vært mer mørkebrunt i lag med lutinus rester. Gikk en tur i dag og lurer på om det var det som satte det i gang :( Ingen menssmerter ennå, og test fra i går til i dag har ikke blitt svakere (heller ikke sterkere, men de er tatt ettermiddag i går og formiddag i dag).

Kommer til å bli gal av å vente til svar på neste HCG prøve.

Husker ikke helt i detalj, men mener det var rosa/brun utflod tidlig i svangerskapet (uke 3-4). Friskt blod/slim mener jeg kom både i uke 8 og 11. Husker det var rett etter TUL begge gangene og derfor ble jeg ikke så bekymret da som første ukene. Hadde TUL 7+0 og 11+noe. Håper det går veien for deg ❤️

Gårsdagen Hcg var på 549 så det er hvertfall dobling og vel så det

doblet lutinusdosen i går (tar 2 tabletter a 100mg x 3) og det ser nå ut til å ha stoppet den friske blødningen.

Har fortsatt ikke senket skuldrene, men foreløpig ser det fint ut. Neste milepæl blir TUL 3/9.

Gårsdagen Hcg var på 549 så det er hvertfall dobling og vel så det

doblet lutinusdosen i går (tar 2 tabletter a 100mg x 3) og det ser nå ut til å ha stoppet den friske blødningen.

Har fortsatt ikke senket skuldrene, men foreløpig ser det fint ut. Neste milepæl blir TUL 3/9.

Krysser fingrene videre ❤️❤️

Tror jeg kan konkludere med at det endte i SA. Har blødd ut et bind i dag (beklager detaljer) og også flere slimklumper. Er nå usikker på om jeg må inn på ul for sjekk, ta ny blodprøve eller bare stoppe på medisinene og la det gå sin gang :(

Tror jeg kan konkludere med at det endte i SA. Har blødd ut et bind i dag (beklager detaljer) og også flere slimklumper. Er nå usikker på om jeg må inn på ul for sjekk, ta ny blodprøve eller bare stoppe på medisinene og la det gå sin gang :(

Å nei :( så leit! Jeg hadde et litt annet forløp enn deg når jeg hadde min SA, da jeg blødde veldig lite i starten, så da dro jeg å tok blodprøve, fikk sykemelding, + dro på ultralyd. Hvis jeg var deg ville jeg nok gjort både det ene og det andre. Har du snakket med klinikken?

Å nei :( så leit! Jeg hadde et litt annet forløp enn deg når jeg hadde min SA, da jeg blødde veldig lite i starten, så da dro jeg å tok blodprøve, fikk sykemelding, + dro på ultralyd. Hvis jeg var deg ville jeg nok gjort både det ene og det andre. Har du snakket med klinikken?

Blødningen har stoppet helt opp nå, så jeg fortsetter på medisinene til jeg har fått avklart med klinikken hva jeg skal gjøre videre. Har ikke hatt vondt eller kramper, men det trenger man ikke ha har jeg forstått. Pulsen er fortsatt høy, men med de blodmengdene som kom inkludert klumper så er det et mirakel om det er noe igjen der inne :(

Trist å høre at du også har gått gjennom en SA. Blødde du mye/lenge i etterkant?

Blødningen har stoppet helt opp nå, så jeg fortsetter på medisinene til jeg har fått avklart med klinikken hva jeg skal gjøre videre. Har ikke hatt vondt eller kramper, men det trenger man ikke ha har jeg forstått. Pulsen er fortsatt høy, men med de blodmengdene som kom inkludert klumper så er det et mirakel om det er noe igjen der inne :(

Trist å høre at du også har gått gjennom en SA. Blødde du mye/lenge i etterkant?

huff jeg håper veldig for deg, at alt er som det skal. Vet om flere som har blødd masse tidlig i svangerskapet, og det har gått bra! Men ja er nok lurt å høre med klinikken, hva de sier!

Nja det startet jo som spotting for meg, også kom det som skulle komme ut, ut i do. Deretter var det 7 dager med spotting, også 5 dager opphold, før jeg begynte å spotte igjen i 10 dager, også fikk jeg mensen. Vil ikke si at jeg blødde så mye nei, men den dagen kroppen ordnet opp så skjedde det liksom i do, bare en stor blodklump, også var det bare spotting... men det varte jo som skrevet lenge.... rakk å bli lei for å si det sånn!

huff jeg håper veldig for deg, at alt er som det skal. Vet om flere som har blødd masse tidlig i svangerskapet, og det har gått bra! Men ja er nok lurt å høre med klinikken, hva de sier!

Nja det startet jo som spotting for meg, også kom det som skulle komme ut, ut i do. Deretter var det 7 dager med spotting, også 5 dager opphold, før jeg begynte å spotte igjen i 10 dager, også fikk jeg mensen. Vil ikke si at jeg blødde så mye nei, men den dagen kroppen ordnet opp så skjedde det liksom i do, bare en stor blodklump, også var det bare spotting... men det varte jo som skrevet lenge.... rakk å bli lei for å si det sånn!

Jeg har også spottet i en uke før blødningen oppstod, men hcg steg som normalt så hadde begynt å bli litt vant med det.
Tok en ny digital test i dag - den viser 3+. I går kveld viste den 2-3. Blødningen har stoppet helt. Kan hcg fortsette å øke en stund etter sa? Skal inn og ta en ny hcg måling i dag for å få et mer holdbart resultat.

Hcg skal ikke stige nevneverdig, men om du var nært å få 3+ så kanskje testen fanget det opp og viste 3+ :/
Hvordan går det?

Hcg skal ikke stige nevneverdig, men om du var nært å få 3+ så kanskje testen fanget det opp og viste 3+ :/
Hvordan går det?

Er det jeg tenker også. Blir spennende og høre svar på hcg prøven fra fredag.

Blødningen har nesten stoppet. Litt spotting, men mest brun lutinus. Kvalmen kom i går og kommer som bølger gjennom dagen. Pulsen er fortsatt høy. Alle symptomene er der fortsatt, men går jo på lutinus så kan være på grunn av den også.
Håper bare jeg får et svar på mandag :) Da blir det UL også.

Blødningen har nesten stoppet. Litt spotting, men mest brun lutinus. Kvalmen kom i går og kommer som bølger gjennom dagen. Pulsen er fortsatt høy. Alle symptomene er der fortsatt, men går jo på lutinus så kan være på grunn av den også.
Veldig slitsomt å gå og vente slik, håper på det beste for deg :)

Håper du får et blinkende hjerte på ul i dag :D:Heartbigred

Håper du får et blinkende hjerte på ul i dag :D:Heartbigred

Ingen blinkende hjerte, men fikk se en fin slimhinne og en sort prikk. Det var litt for tidlig til å si noe, men han trodde ikke det var exu. Ingen forklaring på blødningene heller, så da er det å vente nok en uke for ny ul:hungover:

Hcg fra fredag var fin da, 2700 som er mer en dobling. Er også kvalm deler av dagen. Hvilepuls er lav en dag, høy den neste så den har jeg sluttet å se på... :)

Ingen blinkende hjerte, men fikk se en fin slimhinne og en sort prikk. Det var litt for tidlig til å si noe, men han trodde ikke det var exu. Ingen forklaring på blødningene heller, så da er det å vente nok en uke for ny ul:hungover:

Hcg fra fredag var fin da, 2700 som er mer en dobling. Er også kvalm deler av dagen. Hvilepuls er lav en dag, høy den neste så den har jeg sluttet å se på... :)

Det er nok litt tidlig å se hjerteblink..
Krysser fingrene videre❤️

Jeg hadde selv en heftig blødning med mange klumper da jeg var 5+3. Var 100% sikker på at dette gikk til helvete da det kom så mye! Fortsatte med medisin og hcg viste stigning, men var pining helt til TUL. Fikk ikke tatt den før godt over en uke etterpå da det var så tidlig, men da var det jammen et bankende hjerte å se:rolleyes: Er nå 29+5 etter denne store blødningen! Håpe det stemmer for deg også!!:Heartred

Tenkte ikke over at du var under 6 uker enda, selvfølgelig er det bare prikken enda. Men alt virker jo helt perfekt utenom de blødningene som stoppet :Heartbigred
Hipp hurra for perfekt hcg og lille prikken:love7

Jeg satte inn en perfekt grade A hatching blasto forrige tirsdag. Testet svakt positiv kveld 9 dpo. Testene har gradvis blitt sterkere, men har hele tiden hatt sterke menssmerter/vondt i korsryggen og brunlig lutinusrester. Ikke positive tegn tenker jeg.
Hvilepulsen har vært stabil, men lav. Gjorde et byks i går, men har sunket kraftig i dag.

Jeg er 11 dpo i dag og synes vel egentlig testen ser sterkere ut i fra i går kveld til i dag tidlig (vedlagt bilde), men føler symptomene har minket i dag. Mulig innbilning, men blir litt stresset.

Hvordan har dere som har hatt en kjemisk opplevd det?
Hcg? Sier de noe om den er stigende?

Hcg? Sier de noe om den er stigende?

Jeg har ikke tatt flere blodprøver etter forrige fredag, men da var det fin stigning.
Er en del kvalm og svimmel, men blør fortsatt friskt blod hver dag. Neste UL er 3/9 så får bare avvente og se resultatet fra den. Blør såpass mye at det er i tilfelle et mirakel om det blir baby av dette :)

Rimelig lei Lutinus og det griset der :D

Jeg har ikke tatt flere blodprøver etter forrige fredag, men da var det fin stigning.
Er en del kvalm og svimmel, men blør fortsatt friskt blod hver dag. Neste UL er 3/9 så får bare avvente og se resultatet fra den. Blør såpass mye at det er i tilfelle et mirakel om det blir baby av dette :)

Rimelig lei Lutinus og det griset der :D

Tenker på deg! Håper tiden går fort fram til UL.. Hvor langt er du nå? ❤️

Back
Topp