Mulig kjemisk graviditet?

Palma12

Betatt av forumet
Jeg satte inn en perfekt grade A hatching blasto forrige tirsdag. Testet svakt positiv kveld 9 dpo. Testene har gradvis blitt sterkere, men har hele tiden hatt sterke menssmerter/vondt i korsryggen og brunlig lutinusrester. Ikke positive tegn tenker jeg.
Hvilepulsen har vært stabil, men lav. Gjorde et byks i går, men har sunket kraftig i dag.

Jeg er 11 dpo i dag og synes vel egentlig testen ser sterkere ut i fra i går kveld til i dag tidlig (vedlagt bilde), men føler symptomene har minket i dag. Mulig innbilning, men blir litt stresset.

Hvordan har dere som har hatt en kjemisk opplevd det?

Vedlegg

• CA7D44CB-E065-4643-B466-1D20C9C78F55.jpeg
    CA7D44CB-E065-4643-B466-1D20C9C78F55.jpeg
    17 KB · Visninger: 261
Jeg satte inn en perfekt grade A hatching blasto forrige tirsdag. Testet svakt positiv kveld 9 dpo. Testene har gradvis blitt sterkere, men har hele tiden hatt sterke menssmerter/vondt i korsryggen og brunlig lutinusrester. Ikke positive tegn tenker jeg.
Hvilepulsen har vært stabil, men lav. Gjorde et byks i går, men har sunket kraftig i dag.

Jeg er 11 dpo i dag og synes vel egentlig testen ser sterkere ut i fra i går kveld til i dag tidlig (vedlagt bilde), men føler symptomene har minket i dag. Mulig innbilning, men blir litt stresset.

Hvordan har dere som har hatt en kjemisk opplevd det?

Testene ser ut til å bli sterkere, ja. Håper!! Når jeg hadde kjemisk så ble testene tydelig svakere og svakere hver dag, så det lover godt at de blir sterkere. Lykke til ❤️

Testene var vel omtrent som dine, fikk positiv digital 1-2 på 13dpo, deretter ble de svakere og negative, og jeg begynte å blø 16dpo.. Håper for deg:Heartred

Håper jeg også :) Siste forsøk, første positive test og så typisk viss det da ender i kjemisk.

Synes det er litt økning i dag, men har også hatt mer og mørkere blødning. Fortsatt brunt. Går også på Klexane og Albyl-E, men vet ikke hvor mye det kan påvirke.
Pulsen økte igjen i går, så er fortsatt like forvirret.

Vedlegg

• E5D37322-5DB3-424A-A5AC-7CA2163E0F15.jpeg
    E5D37322-5DB3-424A-A5AC-7CA2163E0F15.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 196
Håper jeg også :) Siste forsøk, første positive test og så typisk viss det da ender i kjemisk.

Synes det er litt økning i dag, men har også hatt mer og mørkere blødning. Fortsatt brunt. Går også på Klexane og Albyl-E, men vet ikke hvor mye det kan påvirke.
Pulsen økte igjen i går, så er fortsatt like forvirret.

Synes den er betydelig sterkere nå.. Kunne du dratt til legen å målt hcg i blodprøve? Det gir nok et mye bedre svar ❤️

Synes den er betydelig sterkere nå.. Kunne du dratt til legen å målt hcg i blodprøve? Det gir nok et mye bedre svar ❤️

Det er nok det beste ja, men jeg regner med at jeg ikke får noe blodprøve før IKM :(

Får vente i spenning og håpe :)

Du har betydelig bedre stigning enn jeg har hatt med mine kjemiske i allefall!

Dagens tester... Hadde ikke flere babyplan tidligtester så det ble lloyds. Hadde nok ikke sett for meg hvor mange tester som faktisk kom til å ryke med. Siste 2 er fra i går kveld og i dag tidlig. Pulsøkning med 3-4 slag. Mer brunt når lutinusrestene kommer ut. Ser mørkere ut også og er mye. Venter nesten bare på friskt blod :(

Har rundet nettet etter lignende, selv om jeg vet det er nytteløst og jeg bare må ta tiden til hjelp. Hjelper allikevel på å lese om andre som har «blødd» og det har gått fint.

Vedlegg

• D576804F-9EE7-4274-979C-C44F522D4A6F.jpeg
    D576804F-9EE7-4274-979C-C44F522D4A6F.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 189
Dagens tester... Hadde ikke flere babyplan tidligtester så det ble lloyds. Hadde nok ikke sett for meg hvor mange tester som faktisk kom til å ryke med. Siste 2 er fra i går kveld og i dag tidlig. Pulsøkning med 3-4 slag. Mer brunt når lutinusrestene kommer ut. Ser mørkere ut også og er mye. Venter nesten bare på friskt blod :(

Har rundet nettet etter lignende, selv om jeg vet det er nytteløst og jeg bare må ta tiden til hjelp. Hjelper allikevel på å lese om andre som har «blødd» og det har gått fint.

Det stiger iallefall! Det er det ingen tvil om.. ❤️

Når jeg gikk på lutinus så blødde jeg fordi jeg var så sår etter tablettene, det kom alltid ut litt ymse med tablettene.. Og det ble til slutt et vellykket svangerskap ❤️ krysser fingrene videre, og håper på sterkere tester i dagene som kommer.

Og du er ikke alene med testingen. Lurer på hvor mange tester jeg har tatt siste året/generelt i prøveperiodene. :hilarious::wacky:

Sved av en digital med ukesindikator nå i kveld og den viste Gravid 2-3 :) Tror jeg tar en tur til lege og ber om hcg måling i morgen. Er litt mer positiv nå.

Takk for beroligende ord:)

Jeg småblødde mange ganger med ivf-jenta vår. Av og på fra uke 3, og siste gang 2 dager før jeg fødte. Blødde av lutinus, etter samleie, etter innvendig ultralyd osv. Fikk beskjed om at jeg har lettblødende livmorhals og resultatet av svangerskapet er over 2 år nå :) skjønner at det er skummelt. Jeg var i kjelleren hver gang det skjedde før uke 12. Ble vandt med det etterhvert :)

Fikk svar på hcg prøven - 116 målt 14 dpo. Det sier meg egentlig ikke så mye, men skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke stigning. Tok en ny digital i dag og den viser fortsatt 2-3 uker.

Fikk svar på hcg prøven - 116 målt 14 dpo. Det sier meg egentlig ikke så mye, men skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke stigning. Tok en ny digital i dag og den viser fortsatt 2-3 uker.

Ååh, det er så spennende! Tallet høres jo bra ut, men må jo såklart vente på stigningen for å vite mer. Håpet er det iallefall! Håper dagene går fort for din del ❤️

Jeg småblødde mange ganger med ivf-jenta vår. Av og på fra uke 3, og siste gang 2 dager før jeg fødte. Blødde av lutinus, etter samleie, etter innvendig ultralyd osv. Fikk beskjed om at jeg har lettblødende livmorhals og resultatet av svangerskapet er over 2 år nå :) skjønner at det er skummelt. Jeg var i kjelleren hver gang det skjedde før uke 12. Ble vandt med det etterhvert :)

Hei! Kan jeg spørre hvordan blødningene dine var i svangerskapet?
Jeg er 17 DPO i dag og nå blør jeg friskt blod med litt slim. Tidligere dager har det vært mer mørkebrunt i lag med lutinus rester. Gikk en tur i dag og lurer på om det var det som satte det i gang :( Ingen menssmerter ennå, og test fra i går til i dag har ikke blitt svakere (heller ikke sterkere, men de er tatt ettermiddag i går og formiddag i dag).

Kommer til å bli gal av å vente til svar på neste HCG prøve.

Vedlegg

• 726F6588-C6DF-48D1-9EA7-77BAF1BED735.jpeg
    726F6588-C6DF-48D1-9EA7-77BAF1BED735.jpeg
    17,7 KB · Visninger: 164
Hei! Kan jeg spørre hvordan blødningene dine var i svangerskapet?
Jeg er 17 DPO i dag og nå blør jeg friskt blod med litt slim. Tidligere dager har det vært mer mørkebrunt i lag med lutinus rester. Gikk en tur i dag og lurer på om det var det som satte det i gang :( Ingen menssmerter ennå, og test fra i går til i dag har ikke blitt svakere (heller ikke sterkere, men de er tatt ettermiddag i går og formiddag i dag).

Kommer til å bli gal av å vente til svar på neste HCG prøve.

Deler SÅ følelsene dine. Det siste man vil se i graviditeten er blod.. Jeg også blødde når jeg gikk på lutinus ved mitt vellykkede ivf-forsøk, fikk beskjed at slimhinnene var veldig såre under graviditet, og at tablettene ikke akkurat hjalp.. Håper at det "kun" er uskyldig blødning.. ❤️

Deler SÅ følelsene dine. Det siste man vil se i graviditeten er blod.. Jeg også blødde når jeg gikk på lutinus ved mitt vellykkede ivf-forsøk, fikk beskjed at slimhinnene var veldig såre under graviditet, og at tablettene ikke akkurat hjalp.. Håper at det "kun" er uskyldig blødning.. ❤️

Huff ja.. og ventetiden er nesten det verste. Hjelper på å høre at det har gått bra for andre som har blødd, men har vel ikke så veldig tro på at det går veien lenger. Det er for mye blod :(

Jeg hadde 106 14 dpo, og fikk se fint hjerteslag på TUL. Fikk 3+ på digital 23 dpo. Jeg synes det høres lovende ut for deg! Så lenge du tar lutinus er det helt vanlig med småblødninger, både brunt og friskt blod. Mange blør litt til og fra igjennom svangerskapet også.

Back
Topp