Mulig jeg hopper inn her, erfaring med rfsu tidlig test noen?

1+1=4

Flørter med forumet
Jeg skulle hatt tante rød i går men den kom ikke. Har også følt meg uvel noen dager så i dag måtte jeg finne en test. Eneste som var å oppdrive i bygda var en rfsu tidlig test og den fikk strek ganske fort. Men synes kanskje streken er veldig svak til å skulle være på overtid? Har en veldig stabil syklus.
Noen med erfaringer? Redd for å glede meg over dette med en så svak strek. Skal så klart kjøpe en digital så fort apoteket åpner i morgen!
 
Gratulerer :) tror ikke du skal bekymre deg, testen er positiv, og hcg-nivået er svært individuelt så tidlig. Kommer an på når egget festet seg osv. I tillegg kan fargestoffet i testene variere. Men denne er jo tydelig positiv, så mest sannsynlig er alt som det skal! :)
 
Synes denne var ganske tydelig til å skulle være en skyggestrek ;) Jeg tror du er gravid!
 
Syntes også den ser veldig fin ut! Hadde jeg fått den hadde jeg automatisk tenkt at jeg var gravid ;)
 
Jeg skulle hatt tante rød i går men den kom ikke. Har også følt meg uvel noen dager så i dag måtte jeg finne en test. Eneste som var å oppdrive i bygda var en rfsu tidlig test og den fikk strek ganske fort. Men synes kanskje streken er veldig svak til å skulle være på overtid? Har en veldig stabil syklus.
Noen med erfaringer? Redd for å glede meg over dette med en så svak strek. Skal så klart kjøpe en digital så fort apoteket åpner i morgen!

Synes dette ser veldig optimistisk ut! Vi produserer hcg i ulikt tempo, min tidligtest fra babyplan så omtrent sånn ut 13 dpo. Og hvis det er likt som forrige svangerskap, så produserer jeg hcg sent..

Tar sjansen på et lite gratulerer!
 
Gratulerer så mye :)
 
Jeg fikk mine første positive med stavtestene deres. De er mer pålitelige enn babyplan som var negativ samme dag. Og jeg var gravid! De er nå 7 måneder (tvillinger).
 
Sniker fra januar. Jeg tok samme test da jeg var gravid med datteren min for noen år siden. Den ble tatt tre dager på overtid og streken var enda svakere enn din, så jeg hadde tenkt gravid med en gang hadde jeg fått den der. Gratulerer :)
 
Back
Topp