Mulig jeg forlater dere....

...allerede...
Hadde nokså positive tester 9dpo, men svakere 10dpo. Hvertfall på BT sin. I går kveld kom det litt lyserosa på papiret, i dag morges også.
Ikke særlig optimistisk kan du si. Såpass lite optimistisk at jeg ikke testet i morges :(
Puppene er ennå like vonde, men har litt mindre murringer enn jeg har hatt de siste 5-6 dagene...
Har noen opplevd det samme? Er det håp??
Jeg har gått helt i kjelleren... :(

Så lenge det ikke er friskt blod så er du good :) og uten mensensmerter som er vonde.
Resteblødninger fra sprengte blodkar er normalt :) og det kan foregå leeenge. Hadde det vært som vanlig mens og rødt og ferskt, da ville jeg kjent greit på det...
 
Hvordan går det? Krysser fingrene for spire!!:)
 
Hei Minti. Det samme holder på å skje med meg nå. Har fått positive tester på strimmel fra billig tester, men tok en test nå på morgenen og den var nesten blanda hvit :( Veldig redd for at det ikke går bra og at det snart skal begynne å blø :( Vi får krysse fingrene litt til og håpe det er noe galt med disse billig testene ;) Ønsker deg masse lykke til ❤️ Og vet akkurat hvordan du føler det :(
 
I natt startet blødningen for fullt. Masse friskt blod...så da tenker jeg at det er over for denne gang :(
 
I natt startet blødningen for fullt. Masse friskt blod...så da tenker jeg at det er over for denne gang :(
Uff så trist :( for no forbanna dritt!
 
Back
Topp