Mulig jeg forlater dere....

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
...allerede...
Hadde nokså positive tester 9dpo, men svakere 10dpo. Hvertfall på BT sin. I går kveld kom det litt lyserosa på papiret, i dag morges også.
Ikke særlig optimistisk kan du si. Såpass lite optimistisk at jeg ikke testet i morges :(
Puppene er ennå like vonde, men har litt mindre murringer enn jeg har hatt de siste 5-6 dagene...
Har noen opplevd det samme? Er det håp??
Jeg har gått helt i kjelleren... :(
 
Det lyserosa kan være festeblødning, kjære deg, :-* jeg vil foreslå at du kjøper en digital test og tar den etter ikm <3 sender deg mange klemmer :-*
 
Det lyserosa kan være festeblødning, kjære deg, :-* jeg vil foreslå at du kjøper en digital test og tar den etter ikm <3 sender deg mange klemmer :-*
Men festeblødning ETTER at jeg har fått positiv test? Trodde det kom før..
Digital er bestilt, kommer i dag eller mandag :) Men blir BT helt blanke de neste dagene, så tar jeg den ikke..
 
Har hatt lyserosa og brunt selv flere ganger disse ukene, men fikk se et bankende hjerte på UL i går :) vet det er vanskelig men prøv å slapp av. Har ikke mye murringer heller , ganske normalt med blødninger/rosa/brunt så lenge det ikke blør mye og gjør vondt :)
 
Med første gikk jeg rosa på papiret etter ikm :) håper du ikke må forlate oss ♡
 
Tusen takk for oppmuntrende ord jenter!! ❤️ setter stor pris på det. Var bare plutselig så mye som ikke stemte. Følt meg veldig gravid ifra 5-9dpo. Men ikke i går og i dag :( Håper det er tilfeldig og at testen i kveld blir sterkere.
Hadde en del rosa/brunt med nr 1 jeg også. Så vet at det er mulig. Men det var den dumme BT som ble så svak i går :(
Får heller stole på Ebay-testene da ;) Selv om jeg ALDRI gjør det til vanlig..
Nederste fra 10dpo, de to øverste fra 9dpo.
ImageUploadedByBV Forum1447501534.493922.jpg
 
<3
 
Ånei :( sender en klem å varme tanker! Håper det er uskyldig å att du blir her hos oss :)
 
Takk alle sammen! ❤️
Jeg er rimelig forvirra kan du si. Tok strimmel fra BT i dag tidlig og i formiddag, helt blenda. Og rosa på papiret i går kveld og i dag morges. Nå en GOD del brunt.
Men nå fikk jeg denne?!?!?!!! Hva skal jeg nå tro? (Stav fra BT)
ImageUploadedByBV Forum1447525225.578576.jpg
 
Når er ikm?
 
Det er mange som ikke får positiv test før ikm... Jeg hadde ikke prøvd å tyde farge-forskjeller på strekene fra dag til dag hvis jeg var deg. Urinen du tester med er vel neppe nøyaktig like konsentrert hver dag du tester, så sånn sett er det ikke rart at strekene blir forskjellige.

Når det gjelder blodet så kan det også skyldes alle de hormonelle forandringene som skjer i kroppen din.

Jeg anbefaler deg å stresse ned, og heller vente til ikm med ytterligere testing. Det gjør det ikke godt å tyde og tyde og stresse og stresse..
 
Takk alle sammen! ❤️
Jeg er rimelig forvirra kan du si. Tok strimmel fra BT i dag tidlig og i formiddag, helt blenda. Og rosa på papiret i går kveld og i dag morges. Nå en GOD del brunt.
Men nå fikk jeg denne?!?!?!!! Hva skal jeg nå tro? (Stav fra BT)
Vis vedlegget 145812
Jeg mener ikke å skuffe deg, for jeg håper virkelig at alt går bra og at spiren klamrer seg fast!! ♡♡
Men når det gjelder stavene fra Bt har jeg alltid fått skygger... :/ så de stoler jeg ikke på :(
 
Det er mange som ikke får positiv test før ikm... Jeg hadde ikke prøvd å tyde farge-forskjeller på strekene fra dag til dag hvis jeg var deg. Urinen du tester med er vel neppe nøyaktig like konsentrert hver dag du tester, så sånn sett er det ikke rart at strekene blir forskjellige.

Når det gjelder blodet så kan det også skyldes alle de hormonelle forandringene som skjer i kroppen din.

Jeg anbefaler deg å stresse ned, og heller vente til ikm med ytterligere testing. Det gjør det ikke godt å tyde og tyde og stresse og stresse..
Det vet jeg..men det er ikke så lett. Jeg er skikkelig svak for alle testene som ligger i skapet.
Var jo sikker at dette gikk veien når jeg fikk disse på 9dpo:
ImageUploadedByBV Forum1447527951.621475.jpg
Men så gikk det to døgn nesten før jeg så streken igjen.. Da tenkte jeg selvsagt at løpet var kjørt..
 
Ville ventet med å ta noe test før ikm, ta en digital så er du sikker på at det stemmer! Når det gjelder bt sine tester har jeg aldri fått skygger å heller aldri positiv før det virkelig stemte! Å da måtte jeg ta en digital som også bekreftet det ;) så ikke ta sorgene på forskudd, håper en digital lyser mot deg snart :)
 
Jeg mener ikke å skuffe deg, for jeg håper virkelig at alt går bra og at spiren klamrer seg fast!! ♡♡
Men når det gjelder stavene fra Bt har jeg alltid fått skygger... :/ så de stoler jeg ikke på :(
Jeg har også fått masse skygger på de. Nesten alltid..
Men har aldri fått klar rosa strek :)
Så vi får se..
 
Back
Topp