Mulig dumt spørsmål...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvordan kan man vite om det var.. eh.. lekkasje.. fra riktig sted når man ikke får snusa på det? :p

Var og tisset i sted, og når jeg skulle reise meg kom det et nys. Og da sa det splæsj. :p
Aldri opplevd hverken urinlekkasje eller tidlig vannavgang før, så er liksom litt vanskelig å si hvor det kom fra. :p

BVforum via HTC
 
Hvordan kan man vite om det var.. eh.. lekkasje.. fra riktig sted når man ikke får snusa på det? :p

Var og tisset i sted, og når jeg skulle reise meg kom det et nys. Og da sa det splæsj. :p
Aldri opplevd hverken urinlekkasje eller tidlig vannavgang før, så er liksom litt vanskelig å si hvor det kom fra. :p

BVforum via HTC

Det der har jeg lurt veldig på også altså!!
 
Ref. min jordmor: " Om man mistenker vannavgang så ta på et bind og se om det blir vått. Man vil fortsette å lekke om man har hatt vannavgang"
Da har man også muligheten til å lukte.... ;)
 
Ref. min jordmor: " Om man mistenker vannavgang så ta på et bind og se om det blir vått. Man vil fortsette å lekke om man har hatt vannavgang"

Da har man også muligheten til å lukte.... ;)


Supert :) Da skal det jo gå an å få fulgt med :)
 
Ref. min jordmor: " Om man mistenker vannavgang så ta på et bind og se om det blir vått. Man vil fortsette å lekke om man har hatt vannavgang"
Da har man også muligheten til å lukte.... ;)
Var smart og tok på i sted, faktisk.
Det er fuktig, men ikke vått, og lukter.. en lukt jeg har litt vanskelig for å plassere. Mulig søtlig kan passe. Kanskje det VAR vann? Oisann..

BVforum via HTC
 
Var smart og tok på i sted, faktisk.
Det er fuktig, men ikke vått, og lukter.. en lukt jeg har litt vanskelig for å plassere. Mulig søtlig kan passe. Kanskje det VAR vann? Oisann..

BVforum via HTC
Slutt å snike;-) Får se om det kommer mer da.. Har hørt man skal hoste litt for at det skal komme mer:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Slutt å snike;-) Får se om det kommer mer da.. Har hørt man skal hoste litt for at det skal komme mer:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det var i så fall ikke med vilje! :p venter og ser om det kommer mer eller noe annet skjer. :)

BVforum via HTC
 
Oppdatering?
Har forresten også hørt (og vært vitne til hos søsken) at vannet fortsetter å renne!
 
Oppdatering?
Har forresten også hørt (og vært vitne til hos søsken) at vannet fortsetter å renne!
Tja.. fortsatt bare fuktig, så i så fall er det nærmere drypping enn renning.
Leste nå at det er noe som heter mellomvann, og det kan passe med mengden som kom i sted. Avventer litt til før jeg ringer føden og hører. Er så tungvindt å dra for falsk alarm siden jeg ikke kan dra alene i min bil før den får lys over helgen..

BVforum via HTC
 
Tja.. fortsatt bare fuktig, så i så fall er det nærmere drypping enn renning.
Leste nå at det er noe som heter mellomvann, og det kan passe med mengden som kom i sted. Avventer litt til før jeg ringer føden og hører. Er så tungvindt å dra for falsk alarm siden jeg ikke kan dra alene i min bil før den får lys over helgen..

BVforum via HTC
Hold oss oppdaterte da:):):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hold oss oppdaterte da:):):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Will do. :) men jeg tviler på det blir noe mer før om en tre ukers tid. :p
Hva-det-nå-var har slutta å lekke, tror jeg, så hvis det faktisk var vann har knøttet brukt hodet sitt til propp. :p

BVforum via HTC
 
Back
Topp