Mulig bildetråd???

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Jeg trenger inspirasjon.. Har ingenting på veggene.. Noen som har lyst å ta bilder av det de liker best på veggene sine i heimen å legge ut her??? Bilder, figurer, knagger hva som helst [:D][:D][:D]

Nei nå griner jeg, føler jeg blir mobbet å trakket på

Jeg er iallefall ikke populær siden ingen vil hjelpe meg!! hehe

Over sofaen har jeg et stoort speil, det gjør stua mye større! [:D] Har ikke bilde av det .. [8D]

Hmm.. Og over TVen har jeg to hyller, med litt småpynt på! [:)]

ORIGINAL: Pixiee

Må ikke tro du e det heller?!?!?!?!?

Heheh, neida, men du har jo vært her, og er ikke all verden som har kommet opp på veggene [8D]

Vi har ikke all verdens veggplass enda, meeen slik ser verfall en vekk ut da;

(sorry, store bilder..[8|])

Når nye huset en vakker dag står klart blir d stooooore familiebilder på veggene tenker jeg!!! [;)][:D]

Vi har ingenting på veggene, så kan ikke hjelpe deg dessverre[;)] Men trenger hjelp selv..

ORIGINAL: BabyJenta2010

Når nye huset en vakker dag står klart blir d stooooore familiebilder på veggene tenker jeg!!! [;)][:D]

såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine de var [:D][:D][:D][:D][:D] Og nydelig par dere er men det ser vi jo i den søteste Go jenta dere har også [;)][;)] Hvor har du fått gjort bildene så store??? og kostet det mye???

ORIGINAL: LinnOgMia

Må ikke tro du e det heller?!?!?!?!?

Heheh, neida, men du har jo vært her, og er ikke all verden som har kommet opp på veggene [8D]

hhaha.. takk Linn, u made my day [8D]

Men då fåreslår jeg at meg deg og Silje tar oss en tur i Bergen by en dag å leter etter pynt til veggene våre hehe [:D][:D]

Yigga: var faktisk ikke dumt altså, tror jeg må se om jeg finnet ett fint ett.. kanskje skeidar eller Bohus har noe på lur????? vi får snart 60 tommer Tv så tror ikke jeg får plass til noe over der, selv om jeg virkelig savner hylleplass i stuen vår [:(]

ORIGINAL: EogR

ja du kan få bilder! men få ta det litt senere i kveld snuppa! nå er det miiiiiiiiddag!

Gleder meg vilt søta, og du kan få lov å legge ut bilder av dine fyllte horn også når de er ferdig [;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: EogR

ja du kan få bilder! men få ta det litt senere i kveld snuppa! nå er det miiiiiiiiddag!

Gleder meg vilt søta, og du kan få lov å legge ut bilder av dine fyllte horn også når de er ferdig [;)][;)][;)][;)]

OHH - oppskrift takk!!!![:D]

såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine de var [:D][:D][:D][:D][:D] Og nydelig par dere er men det ser vi jo i den søteste Go jenta dere har også [;)][;)] Hvor har du fått gjort bildene så store??? og kostet det mye???

fotoknudsen.no!! [:D] er ikke så galen pris!! for jeg bestiller og henter i butikk, så da slipper jeg betale frakt!! [8D] og så prøver jeg å bestille når det er tilbud!! [8D]

fotoknudsen.no!! [:D] er ikke så galen pris!! for jeg bestiller og henter i butikk, så da slipper jeg betale frakt!! [8D] og så prøver jeg å bestille når det er tilbud!! [8D]

NYDELIGE bilder!! M prøve å få til noe sånt her. Hvilken strl er det?

kan ta bilder litt senere ikv [;)] nå er det full fart med begge unga og gubben er på jobb som vanlig [8D]

kan legge ut noen bilder ikveld!

Så utrolig fint dere har det E&R!

ORIGINAL: Superlilje

Så utrolig fint dere har det E&R!

ENIG!!! ble helt satt ut!!! [:D] du har utrolig go smak!!! [;)]

NYDELIGE bilder!! M prøve å få til noe sånt her. Hvilken strl er det?

tror det minste er 40x50cm!! [:D] det andre er dobbelt så stort! [;)]

E&R for et nyyyyydelig hjem du har!!Kan jeg få flytte inn?!?pliiiiis?
Babyjenta2010:nydelige bilder!!Hvor har du bestilt de?[:)]

EOGR KAN JEG FÅ FLYTTE INN HOS DEG???[:)][:)]

Plis kom med flere bilder jenter :-D

Vi har ett speil over sofaen, 2 store svarte lysestaker til kubbelys. Ved kjøkkenet henger en ramme med bilder av hele familien til sambo inni. [8D][:)] må få opp noe bilder av gullet snart. [:)]

Back
Topp