Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BabyJenta2010
Vi har ikke all verdens veggplass enda, meeen slik ser verfall en vekk ut da;
![]()
(sorry, store bilder..[8|])
Når nye huset en vakker dag står klart blir d stooooore familiebilder på veggene tenker jeg!!! [;)][:D]
ORIGINAL: LinnOgMia
ORIGINAL: Pixiee
Nei nå griner jeg, føler jeg blir mobbet å trakket på
Jeg er iallefall ikke populær siden ingen vil hjelpe meg!! hehe
Må ikke tro du e det heller?!?!?!?!?
Heheh, neida, men du har jo vært her, og er ikke all verden som har kommet opp på veggene [8D]
![]()
Når nye huset en vakker dag står klart blir d stooooore familiebilder på veggene tenker jeg!!! [;)][:D]
såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine de var [:D][:D][:D][:D][:D] Og nydelig par dere er men det ser vi jo i den søteste Go jenta dere har også [;)][;)] Hvor har du fått gjort bildene så store??? og kostet det mye???
![]()
såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine de var [:D][:D][:D][:D][:D] Og nydelig par dere er men det ser vi jo i den søteste Go jenta dere har også [;)][;)] Hvor har du fått gjort bildene så store??? og kostet det mye???
fotoknudsen.no!! [:D] er ikke så galen pris!! for jeg bestiller og henter i butikk, så da slipper jeg betale frakt!! [8D] og så prøver jeg å bestille når det er tilbud!! [8D]