Mulig augustbaby

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Heihei :)
Sniker litt her inne, da foreløpig termin er beregnet til 30. juli. Mye mulig det er her jeg hører til etterhvert :)

Velkommen skal du være :) av erfaringer er det bedre å være tidlig i måneden. Ventetiden føles liksom ekstra lang når man føler "alle andre" på termingruppa f.eks har nådd 12 uker (mens du fortsatt har 3 uker igjen), vært på ultralyd, har startet permisjonen, føder +++ med andre ord, du er veldig velkommen til å henge her også, og få lov til å være først med noe ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen skal du være :) av erfaringer er det bedre å være tidlig i måneden. Ventetiden føles liksom ekstra lang når man føler "alle andre" på termingruppa f.eks har nådd 12 uker (mens du fortsatt har 3 uker igjen), vært på ultralyd, har startet permisjonen, føder +++ med andre ord, du er veldig velkommen til å henge her også, og få lov til å være først med noe ;)

Takk, takk :)
Hehe, jeg føler det VELDIG slik inne på Juli, mange er snart over den "kritiske" tiden, mens min graviditet såvidt har startet i forhold :p

Signerer alt:) Jeg er aktiv på juni12, hadde termin 30 juni. Og var sist ute med alt, inkludert fødselen:P Så jeg også sniker litt her inne nå, for jeg har termin 28.juli;)

Gullskatt juli12:)

Takk, takk :)
Hehe, jeg føler det VELDIG slik inne på Juli, mange er snart over den "kritiske" tiden, mens min graviditet såvidt har startet i forhold :p
Jeg er bare 2 dager foran deg inne på juli, har gått og ventet på at det skulle komme noen med termin etter meg, hehe;)

Gullskatt juli12:)

Back
Topp