Heihei 
Sniker litt her inne, da foreløpig termin er beregnet til 30. juli. Mye mulig det er her jeg hører til etterhvert
Sniker litt her inne, da foreløpig termin er beregnet til 30. juli. Mye mulig det er her jeg hører til etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du væreav erfaringer er det bedre å være tidlig i måneden. Ventetiden føles liksom ekstra lang når man føler "alle andre" på termingruppa f.eks har nådd 12 uker (mens du fortsatt har 3 uker igjen), vært på ultralyd, har startet permisjonen, føder +++ med andre ord, du er veldig velkommen til å henge her også, og få lov til å være først med noe
Sent from my iPad using BV Forum
Signerer altVelkommen skal du væreav erfaringer er det bedre å være tidlig i måneden. Ventetiden føles liksom ekstra lang når man føler "alle andre" på termingruppa f.eks har nådd 12 uker (mens du fortsatt har 3 uker igjen), vært på ultralyd, har startet permisjonen, føder +++ med andre ord, du er veldig velkommen til å henge her også, og få lov til å være først med noe
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er bare 2 dager foran deg inne på juli, har gått og ventet på at det skulle komme noen med termin etter meg, heheTakk, takk
Hehe, jeg føler det VELDIG slik inne på Juli, mange er snart over den "kritiske" tiden, mens min graviditet såvidt har startet i forhold![]()