Mulig å se kjønn i uke 12?

Drømmer❤️

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Var på ultralyd idag 12+3. Gynekologen mente det så ut som en jente, men kunne selvfølgelig ikke si det sikkert. Er det faktisk mulig å se kjønn så tidlig? Trodde alt var litt likt :hilarious: Fikk dessverre ingen gode bilder av verken NUB eller mellom beina :p
 
Vi fikk vite kjønn med stor sannsynlighet rundt samme tidspunkt, var hos en dyktig fostermedisiner ☺️ Ved OUL var jordmor ganske sikker på at det er samme kjønn, men gjemte seg litt så jordmor turte ikke å love. Så får vi bare vente å se om det stemmer ved fødsel.
 
Mja, teoretisk er det mulig, men feilmarginen er en del større enn senere.

jeg var på organrettet ul i uke 12 og legen sa bare at det var for tidlig å se noe som helst.
Jeg er usikker på om de har lov å si noe så tidlig pga at det ikke er lov å ta abort i Norge ut i fra kjønn?

Men jeg filmet en liten film på organrettet ul (til samboer som lå syk hjemme) der man såvidt så nub’en og senere screenshotet jeg det og sendte inn til en av Facebook sidene som sier om det er guttenub eller jentenub.
Da jeg fikk svar fra facebooksiden ble jeg overrasket av at de så noe som helst egentlig.
Men de sa jente, og det stemte på oul etterpå :)

så noen som har øvd seg kan se det alså, selv om det ser ubestemmelig ut for oss andre :)
 
Jeg fikk hvite 12+1, jeg antar fostret lå i en veldig bra vinkel, man så to hvite streker mellom beina veldig tydelig som jm sa var kjønnsleppene.
 
Gynekologen fikk nå rett, fikk svar på NIPT i går! Er en liten jente som gjemmer seg inni der :Heartpink Jeg jo selvfølgelig 50/50 da :hilarious: Når det er sagt fikk han veldig godt vinkel til å se mellom beina, så mulig det gikk å se allerede da :p
 
Var på ultralyd idag 12+3. Gynekologen mente det så ut som en jente, men kunne selvfølgelig ikke si det sikkert. Er det faktisk mulig å se kjønn så tidlig? Trodde alt var litt likt :hilarious: Fikk dessverre ingen gode bilder av verken NUB eller mellom beina :p

vi fikk beskjed i uke 11 at det var 90% sannsynlighet for gutt på ultralyd. Det stemte :)
 
Back
Topp