Mulig å bære i ergobaby fra fødselen av?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Har en mann som jobber på båt, og blir derfor en del alene med baby og hund.:eek: Tenker derfor det er lurt med en bæresele, slik at jeg slipper å dra med vogna for å ut en tur..! Har lest litt rundt på nettet om bæreseler og det ser ut som folk er mest fornøyd med ergobaby..!:cool:

Erfaringer?

Svigerinnen min hadde den og var kjempe fornøyd;). Hun sa babybjørn sin ikke var bra for hoftene.. Tenkte å kjøpe meg den jeg også;). Men det går Ann å kjøpe nyfødt innlegg, gjør det ikke?

Termin: 6.januar 2015❤️

Har en mann som jobber på båt, og blir derfor en del alene med baby og hund.:eek: Tenker derfor det er lurt med en bæresele, slik at jeg slipper å dra med vogna for å ut en tur..! Har lest litt rundt på nettet om bæreseler og det ser ut som folk er mest fornøyd med ergobaby..!:cool:

Erfaringer?
Jeg og tenkte å skaffe bæresele i forhold til turer med hundene. Å jeg har vel og komt frem til at ergobaby virker best. Men det er bare ut fra hva jeg har lest...

Babybjørn sin nye sele er helt trygg for hoftene :) anbefaler og prøve i butikk å se hvem du liker best :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Svigerinnen min hadde den og var kjempe fornøyd;). Hun sa babybjørn sin ikke var bra for hoftene.. Tenkte å kjøpe meg den jeg også;). Men det går Ann å kjøpe nyfødt innlegg, gjør det ikke?

Termin: 6.januar 2015❤️

Finnes nyfødt innlegg ja :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Anbefaler å sjekke ut manduca! Men ergobaby kan fint brukes fra fødsel av med nyfødtinnlegg i

Kjøpte nyfødt innlegg til ergobaby på barnas hus nå i helgen, kosta faktisk bare 299 kr :) trodde det var dyrere men :-P

Jeg vurdere å kjøpe den nye til babybjørn, den ser behagelig ut for mor og barn :)

Kjøpte ergobaby til gutten vår. Hadde han i nyfødtinnlegg, men han ble veldig fort varm i det, innlegget er så godt polstret, og synes han var litt vanskelig å legge riktig i det. MEN etter han bikket 4-5 mnd så har jeg brukt den kjempemye, helt super å bruke når han ble litt eldre og kunne holde hodet selv :)
Litt knotete å få på selen bak nakken, men det er en vanesak. Den sitter godt på hoftene, og synes den er bedre ergonomisk enn Babybjørn, da den belaster skuldrene/ryggen mer. På et tidspunkt så ville han ikke sitte mot meg, alt det spennende var jo bak han, så da brukte jeg Babybjørn i korte perioder.

Kommer til å kjøpe bæresele eg og så eg kan gå på tur i marken med hunder og ha babyen me :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Jeg kommer til å bruke bæresjal. Lånte det av en nabo, og ble veldig fornøyd :)

Januar 2015 <3

Jeg er veldig fornøyd med ergobaby.. Kjøpte den da han var fem uker og han har kost seg veldig i den :)
Eneste minus er den selen øverst på ryggen, den er vrien å nå..

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Her blir det å bruke bæresjal :) veldig fornøyd sist :)

Vurderer andre bære muligheter så dette må jeg se nøyere på :)

❤️Termin 17.januar ❤️

Brukte bæresjal på prinsessa i starten og siden ergobaby. Elsker ergobaby og bruker den fortsatt, hun er 1,5 år.
Utrolig fint med bæresjal når de er helt nyfødte. Vår var prematur, så vi hadde veeeeldig mye kropskontakt med henne.
Litt klumsete å knytte i starten, men en kommer raskt inn i det.

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Jeg har brukt børemeis, mens min søster har ergobaby. Med ergobaby kjennes det ikke i skuldre og rygg i det heletatt, men børemeis er jo reine tortur i forhold, så jeg veit hva jeg skal kjøpe til nye spira:)

Back
Topp