Mulan

t.t.h.

Elsker forumet
hvordan går det med deg?[;)]håper spiren sitter[;)]

Lykke til imorra, håper du får en positiv overrakelse. [;)]
Krysser fingre og tær.

så trist[:(]men hvis du ikke har fått tr så er det forsatt håp[:)][:)]sender deg en stor klem og krysser fingrene for at det går bra i morgen[;)]

Heia[;)]hvordan gikk det i dag?

Såg i ein anna tråd at du ikkje hadde fått telefon i dag.. Håpa dei gir deg svaret snart.

Krysse fingrane for at du får ein kjempe overraskelse

ORIGINAL: Mulan

Stemmer..... tenkter at jeg kanskje har missforstått...skulle de ringe eller ikke? Jeg ringte hvertfall for sent...da var det stengt. Nå holder vi på å bli gale begge to. Mannen min er ute for å kjøpe test nå. .... han er så søt:)))

Takk for omtanke....
Grattis til aaaaaaaaalle som har fått gode nyheter idag:))

Søt mannen din er. [:)]
Vet ikke hvilken klinikk du hører til. Hører selv til Riksen og da tok jeg blodprøve før kl. 09..00.
Så måtte jeg ringe inn etter kl.14.00 selv.

Å nei så trist at testen var negativ i dag og[:(]

Håpa du får ein heilt anna beskjed på telefonen, men du bør vel forbereda deg på negativ...

Sende ein stoooooor klem til deg

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så trist at testen var negativ i dag og[:(]

Håpa du får ein heilt anna beskjed på telefonen, men du bør vel forbereda deg på negativ...

Sende ein stoooooor klem til deg

ORIGINAL: * Bobbo *

Lykke til imorra, håper du får en positiv overrakelse. [;)]
Krysser fingre og tær.

DETTE VAR TRIST....[:(]
ØNSKER DEG LYKKE TIL[:)]

ORIGINAL: ElinR

uff, dette var kjempetrist!!! [:(][:(] vet godt hvordan du har d nå, men d SKAL lykkes snart[:D]

Sign ElinR her.

Uff så trist då Mulan[:(] Du har lov å væra lei no.. Godt at du har egg på frys. Den prosessen er så mykje enklare enn heile runden på nytt.

Tr var treig hos meg og etter forsøket. Kom tre dagar etter testdagen.

Stor klem på vei[:)]

Sender deg en klem Mulan og håper det klaffer neste gang. Kanskje venter verdens beste julegave[:)]

Back
Topp