muggent brød..

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Jeg fikk visst i meg noe muggent brød i morges.. Eller dvs., jeg la ikke merke til det i morges, ingen usmak eller noe, men oppdaget mugg på skivene da jeg skulle ha mer mat i stad.. Guffent[:'(]

Men spørsmålet mitt er vel om det er farlig, bør jeg foreta meg noe? Er 39+5 i dag.

Eg ane faktisk ikke, men håpe noen andre vett[:)] Uansett uff ekkelt når du finner ut av slik, husker godt en gang eg satt spiste pølsebrød og plutselig halveis oppdaga mugg inni[:'(]

Takk for svar uansett!

Hadde det bare vært meg i denne kroppen nå så hadde jeg ikke brydd meg, men man blir jo bekymra for bebisen! Men vet liksom ikke om det er noe å ringe føden for.. Babyen er jo forholdsvis stor og sterk nå skulle man tro, men vet jo ikke om det kan gjøre noe skade. [:'(][:'(]

Ingen som har innspill om hva de f.eks selv ville gjort?

Tror ikke det er farlig...magesyren bryter jo ned det meste, og har lest at morkaken, eller var det navlesnoren også skiller ut ting som ikke er bra for babyen. Du kan jo ta deg en tlf til føden og høre med dem [:)]

jeg ville bare sett ann om jg begynte å bli litt uggen/dårlig.. kroppen har en tendens til å gi beskjed når ting ikke er greit! MEN det er meg da..

Du har sansynligvis fått i dej så pass lite at d ik e skadelig for barnet i magen! Men e du fortsatt bekymra råda ej dej t å ringe føden!

Tror ikke det er noe å bekymre seg for, bare korn. Det som kan være farlige bakterier i er jo kjøtt og oster. Kanskje du får dritesjuken....

Uansett så er disse matreglene viktigst når organene dannes ifølge min jordmor, og din baby er jo nå ferdig :o) Så det er helt sikkert ikke no farlig, men er du ille urolig kan du jo ringe å høre så blir du beroliget :o)

Hørte med kusina mi som er lege, og hu trodde ikke det var farlig, samt at hun fant en lommelegen-artikkel som sa det samme. Så da håper jeg det beste. Takk for svar uansett[:)][:)][:)]

Back
Topp