Mugg i barnevogn..

gogutten

Forelsket i forumet
Fullstendig oppgitt her j sitter..
Vi skulle sette vogna inn i høst, men fikk aldri gjort d og nå har d vi ikke ville skulle skje - skjedd!!!
På gråten..
J har lest mange tips, Ship shape, vask over 60 grader, klor, eddik.. Hva gjør j??
D er flere som uttaler at j aldri helt sikkert vil bli kvitt muggen...!! Og muggsporer er jo IKKE bra for en ny liten kropp..

KAN vogna reddes?
D er selve vogna med kalesje og sportsdel. Simo duo tror j.., den hvor sportsdelen er på hele tiden og løs bag kan taes inn og ut.
Spedbarnsdelen har vært inne så den er ikke berørt. Hjelper d, eller vil soppsporene infisere den og, når den settes på vogna??

Håper håper HÅPER vi får redda'n, men tør jo ikke ta noen sjanser når d kommer til spedbarn.

Uff, ikke den beste starten på 2015 merker j.....

Vi brukte kalasjerens (trur jeg det heter) når vi fikk jordslag på vogna i bhg.
Håper du får reddet vogna :)

Hvis du får renset vogna så skal d gå bra. Selv om d er sånne flekker igjen etterpå så skal ikke de være noe farlig for bahyen ☺ så lenge trekket er vasket som sagt ! Lykke til. Håper du finner ut av d.

Prøv å finne ut hva som dreper sopp/sporer, hvilken temp osv.

Sender deg en klem jeg, ikke moro når dyrt utstyr potensielt er ødelagt :(

Hadde samme problem når me sko setta inn trallå,der va da masse mugg..men pappen min vaska an med amoniak blanda ut i vatn,skrubba å spylte an reine,åsså nåke renseprodukter itte på,no e an go spm ny:)
Håpe dåke får an rein,lykke t:)

Det er jo noe som heter SOPPDREPER. Aner ikke om det kan brukes på stoff, jeg brukte det å vaske bort soppsporer under vasken påkjøkkenet en gang i tiden. Du får nok bort soppen, men mulig det blir stygge flekker som ikke går bort.

Back
Topp