*muffmuffkaka*
Elsker forumet
Kjenner at denne prøvingen tar mye av tankene mine, så kan like gjerne starte å skrive ned litt.
Vi bestemte oss i sommer for at det hadde passet perfekt med et lite gull til neste sommer. Så 22. september fant jeg min første eggløsning med strimmel og vi hoppa til køys for 5. dag på rad. dagen etter fikk jeg negativ test og tenkte at da var toget gått for denne gang, så ingen humping den dagen.
så kom de laaange ventedagene. jeg hadde masse plager som jeg ikke har merket tidligere, men magefølelsen sa til meg at det ikke hadde klaffet.... og det viste seg å være rett i dag.
Jeg er nok en ganske utålmodig person som er alt for vant til å få det nøyaktig som jeg vil, når jeg vil. i tillegg liker jeg å planlegge alt mulig, og går det ikke som jeg hadde tenkt blir jeg fort litt lei meg. Ikke akkurat den beste siden min, men det er nå en gang en del av meg [:)] en annen negativ side er at jeg selvutnevnt verdensmester i å tenke negativt. når det ikke klaffa denne gangen tenker jeg at det aldri kommer til å gå..
I 2008 ble jeg uplanlagt gravid og 9 mnd senere kom gullegullet mitt
Så jeg vet jo at "vi har det i oss", men siden hun kom til før vi rakk å prøve har jeg liksom bare tenkt at dette kom til å klaffe ganske fort denne gangen.
Det er juli vi egentlig tok sikte på da vi bestemte oss for å prøve, og det betyr at det skal klaffe denne pp [:)] syklusene mine har vært stabile hittil (24 dager bege gangene) så håper det holder seg sånn og da skal jeg i så fall ha EL ca 16 oktober.
Dette ble utrolig rotete, men men.
Vi bestemte oss i sommer for at det hadde passet perfekt med et lite gull til neste sommer. Så 22. september fant jeg min første eggløsning med strimmel og vi hoppa til køys for 5. dag på rad. dagen etter fikk jeg negativ test og tenkte at da var toget gått for denne gang, så ingen humping den dagen.
så kom de laaange ventedagene. jeg hadde masse plager som jeg ikke har merket tidligere, men magefølelsen sa til meg at det ikke hadde klaffet.... og det viste seg å være rett i dag.
Jeg er nok en ganske utålmodig person som er alt for vant til å få det nøyaktig som jeg vil, når jeg vil. i tillegg liker jeg å planlegge alt mulig, og går det ikke som jeg hadde tenkt blir jeg fort litt lei meg. Ikke akkurat den beste siden min, men det er nå en gang en del av meg [:)] en annen negativ side er at jeg selvutnevnt verdensmester i å tenke negativt. når det ikke klaffa denne gangen tenker jeg at det aldri kommer til å gå..
I 2008 ble jeg uplanlagt gravid og 9 mnd senere kom gullegullet mitt
Så jeg vet jo at "vi har det i oss", men siden hun kom til før vi rakk å prøve har jeg liksom bare tenkt at dette kom til å klaffe ganske fort denne gangen. Det er juli vi egentlig tok sikte på da vi bestemte oss for å prøve, og det betyr at det skal klaffe denne pp [:)] syklusene mine har vært stabile hittil (24 dager bege gangene) så håper det holder seg sånn og da skal jeg i så fall ha EL ca 16 oktober.
Dette ble utrolig rotete, men men.