muffinsdronningen!

LadyOnHeels

Elsker forumet
hvordan går det? nå er du en del dager på overtid, men merker du noe eller virker det som om babyen har kommet for å bli i magen? ;p 

Det virker som han trives altfro godt innider :P
Skal til jordmortime imorgen, da bestiller hun overtidskontroll til meg på mandag, og blir vel da igangsatt den 16 tipper jeg....

har ikke troen på noe før egentlig. Men det er lov å håpe!

takk som spør :)

skrive for å se svar.

muffinsdronningen skrev:
Skal til jordmortime imorgen, da bestiller hun overtidskontroll til meg på mandag, og blir vel da igangsatt den 16 tipper jeg....

håper at du slipper overtidskontroll og igangsetting! du får teste ut litt kjerringråd så kanskje det hjelper   

LadyOnHeels skrev:

muffinsdronningen skrev:

håper at du slipper overtidskontroll og igangsetting! du får teste ut litt kjerringråd så kanskje det hjelper   

testet i vei!!!!  begynner å bli av kjerringråd også, så nå sitter jeg med en skål popcorn på magen og stirrer ut i luften :P

muffinsdronningen skrev:

LadyOnHeels skrev:

muffinsdronningen skrev:

testet i vei!!!!  begynner å bli av kjerringråd også, så nå sitter jeg med en skål popcorn på magen og stirrer ut i luften :P

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men jeg er litt enig med deg nå... jeg gir f.. i kjerringråd og bare putter inn godis isteden...sikkert ikke kjempelurt, men det hjelper på humøret akkurat nå!

Håper vi føder snart!!!!!! Lykke til!

MittAndre <3 skrev:

muffinsdronningen skrev:

LadyOnHeels skrev:

muffinsdronningen skrev:

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men jeg er litt enig med deg nå... jeg gir f.. i kjerringråd og bare putter inn godis isteden...sikkert ikke kjempelurt, men det hjelper på humøret akkurat nå!

Håper vi føder snart!!!!!! Lykke til!

Lykke til til deg og, og kos deg med snop!
kan anbefale hjemmelagd oreomilkshake ;)

Begynner å bli noen dager nå ja, må kanskje ta enda en runde i høyet her i kveld.. Begynner også å bli litt utålmodig her, og 17 mai nærmer seg jo med stormskritt, har jo kjøpt fin tøy til begge snuppene jeg, og tenkte at 2 åringen min skulle gå i 17 mai tog med barnehagen for første gang og alt.. Men hvis jeg skal ut og løpe på 17 mai bør den ungen komme rimelig fort altså..

Lykke til, får håper det skjer noe i natt da! Så snakkes vi i kantina på Ullevål ;)

Chocolate girl skrev:
Begynner å bli noen dager nå ja, må kanskje ta enda en runde i høyet her i kveld.. Begynner også å bli litt utålmodig her, og 17 mai nærmer seg jo med stormskritt, har jo kjøpt fin tøy til begge snuppene jeg, og tenkte at 2 åringen min skulle gå i 17 mai tog med barnehagen for første gang og alt.. Men hvis jeg skal ut og løpe på 17 mai bør den ungen komme rimelig fort altså..

Lykke til, får håper det skjer noe i natt da! Så snakkes vi i kantina på Ullevål ;)

har samme tanke! skal vi kose oss på 17mai og dra i besøker +++ så vil jeg gjerne føde til helgen så jeg har pitte litt tid å komme meg på  så har starter vi sengehoppingen fredagsmorgen tror jeg, så skal han på jobb og jeg sooove så håper jeg at jeg senere våkner med rier    da kan pappaen også starte fødselspermen på mandag så da blir den på en måte litt lengre?! det passer i hvertfall best slik ;) 

hehe, vi har alle laged planer ser det ut som. hittil har ingen av mine funket, så nå tror jeg det flink17.mai feiring på Ullevål :P

mm, kan brått se sånn ut ja, men har jo heeeele helga på oss da! Og snuppa har vært hos besteforeldrene sine denne uka for de har vært sååå sikre på at det kom til å skje om natta så da var det enklere om hun bare var der.. Men nå får vi henne hjem igjen imorgen så da er det jo garantert at det starter opp her, ihvertfall i helga når vi må løpe rundt etter henne hele tida, kan jo brått trigge noe..

Back
Topp