LadyOnHeels
Elsker forumet
hvordan går det? nå er du en del dager på overtid, men merker du noe eller virker det som om babyen har kommet for å bli i magen? ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det virker som han trives altfro godt innider :Pmuffinsdronningen skrev:
Skal til jordmortime imorgen, da bestiller hun overtidskontroll til meg på mandag, og blir vel da igangsatt den 16 tipper jeg....
har ikke troen på noe før egentlig. Men det er lov å håpe!
takk som spør :)
LadyOnHeels skrev:
Skal til jordmortime imorgen, da bestiller hun overtidskontroll til meg på mandag, og blir vel da igangsatt den 16 tipper jeg....
håper at du slipper overtidskontroll og igangsetting! du får teste ut litt kjerringråd så kanskje det hjelper![]()
muffinsdronningen skrev:
LadyOnHeels skrev:
håper at du slipper overtidskontroll og igangsetting! du får teste ut litt kjerringråd så kanskje det hjelper![]()
testet i vei!!!! begynner å bli av kjerringråd også, så nå sitter jeg med en skål popcorn på magen og stirrer ut i luften :P
MittAndre <3 skrev:
muffinsdronningen skrev:
LadyOnHeels skrev:
testet i vei!!!! begynner å bli av kjerringråd også, så nå sitter jeg med en skål popcorn på magen og stirrer ut i luften :P
Hahaha, unnskyld at jeg ler, men jeg er litt enig med deg nå... jeg gir f.. i kjerringråd og bare putter inn godis isteden...sikkert ikke kjempelurt, men det hjelper på humøret akkurat nå!
Håper vi føder snart!!!!!! Lykke til!
Begynner å bli noen dager nå ja, må kanskje ta enda en runde i høyet her i kveld.. Begynner også å bli litt utålmodig her, og 17 mai nærmer seg jo med stormskritt, har jo kjøpt fin tøy til begge snuppene jeg, og tenkte at 2 åringen min skulle gå i 17 mai tog med barnehagen for første gang og alt.. Men hvis jeg skal ut og løpe på 17 mai bør den ungen komme rimelig fort altså..Chocolate girl skrev:
Lykke til, får håper det skjer noe i natt da! Så snakkes vi i kantina på Ullevål ;)