Muffins eller vafler?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Vurderer å lage meg enten muffins eller vafler, bare så utrolig usikker på hva jeg egentlig vil ha (skylder det på graviditeten :p )

Sist jeg laget vafler fikk jeg de ikke sprøe og det er veldig viktig for meg å ha skikkelig sprøe vafler så også redd jeg skal ødelegge flere vafler :o

Hva ville dere spist nå?

Vafler. :-)
Wilfa vaffeljern+toro pose (evt lite sukker i annen røre) +ha de på rist= sprø vafler

Wilfa vaffeljern+toro pose (evt lite sukker i annen røre) +ha de på rist= sprø vafler

Langt å reise for en Toro pose, men vet at pakka de hadde på Coop her i Sverige skal ihvertfall ikke brukes :p

Muffins!! :D Åååh, det fikk jeg lyst på nå:o
Har ingredienser til smørkrem også!
Syns det er et vanskelig valg, skikkelig ubeslutssom idag! Kommer sikkert til å angre valget når jeg har begynt på noe :p

Langt å reise for en Toro pose, men vet at pakka de hadde på Coop her i Sverige skal ihvertfall ikke brukes :p
Kjøpte sprø vaffelrøremiks i sverige for mange år siden. De var desverre uten sukker, så smakte ikke godt ( men var av typen vanlige vaffler, ikke sånne kaker som kalles sprø/tørre vafler)

Vafler!! :D

Vafler

Vafler :D med rømme og syltetøy

Har ingredienser til smørkrem også!
Syns det er et vanskelig valg, skikkelig ubeslutssom idag! Kommer sikkert til å angre valget når jeg har begynt på noe :p
Haha, lag muffins!! Og gjerne tankeoverfør noen til meg, takk! :p

Kjøpte sprø vaffelrøremiks i sverige for mange år siden. De var desverre uten sukker, så smakte ikke godt ( men var av typen vanlige vaffler, ikke sånne kaker som kalles sprø/tørre vafler)
Ja kjøpte nok helt feil miks, men har ingredienser til det da så tar ikke lang tid å mikse sammen selv heldigvis ;)

Back
Topp