Som du ser har jeg ikke tid til å være mye her inne ihvertfall

Hihi
Begynte å jobbe 4 uker i sommer, så begynte skolen mens jeg hadde tre uker permisjon. Er bare nedover når jeg MÅ og det er obligatorisk, selv om det er fulltidsstudium. Var nedover mandag første og andre uka og hele uka uke 3. Cecilie har vært med hver dag utenom første mandagen. Hun er blitt klassens store kjæledegge

Var på klassetur fra torsdag til fredag denne uka, og det var helt fantastisk koselig for oss begge
De to kommende ukene skal jeg nedover tirsdag kveld til onsdag kveld og så er det bare et par uker til eksamen og da skal jeg nedover en hel uke.
Begynner å jobbe igjen i morgen, så jeg er veldig spent på hvordan tiden skal strekke til. Men samtidig skal jo mannen være hjemme i tolv uker nå, så jeg trenger ikke tenke så mye på barna. Får hjemmekontorløsning på jobb også sånn at eg kan jobbe når jeg er i Oslo også om jeg trenger det. Også tror jeg at jeg skal gå ned til 70 % stilling.
Det er kjempehektisk, men studiet er veldig gøy, så jeg satser på at jeg får det til
Desember og januar har jeg permisjon igjen, men på grunn av eksamen satser jeg på å få barnehageplass fra 1. desember så hun kan være der de dagene jeg MÅ til Oslo for å ta eksamen. Da får hun jo også en veldig rolig oppstart i bhg, med ca 2 dager i uka første 2 månedene også litt mer etterhvert.
Går ned i 50 % stilling fra februar, så da får jeg enda litt mer tid, og fra sommeren håper jeg det blir flytting så jeg kan jobbe enda mindre, eller helst ingenting