Var det ikke i dag du skulle til legen med foten din?
Hvordan gikk det, fant de ut noe?
* på mobil *
Hvordan gikk det, fant de ut noe?
* på mobil *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en venninne som fjernet en nerve mellom to tær på hver fot, hun ble helt kvitt smertene etterpåFikk også forklart at det eventuelt er to muligheter for operasjon: Enten slanke nerven så den ikke ligger i klem mer, og hvis ikke det er mulig må de fjerne den sånn at jeg mister følelsen i tærne. Heller det enn å hele tiden ha smerter altså
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Håper jeg også, men gjetter på det tar lang tid å komme på undersøkelse og så lang tid å bli operert... Håper egentlig operasjonen blir når jeg begynner å jobbe igjen så ikke ferien blir ødelagt.. Måtte hun bruke krykker?Har en venninne som fjernet en nerve mellom to tær på hver fot, hun ble helt kvitt smertene etterpåhåper de finner en god rask løsning!
Ja, i litt over en mnd... Men det er verd det sier hun, ikke kronisk vondt lengerHåper jeg også, men gjetter på det tar lang tid å komme på undersøkelse og så lang tid å bli operert... Håper egentlig operasjonen blir når jeg begynner å jobbe igjen så ikke ferien blir ødelagt.. Måtte hun bruke krykker?
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Ja, synes også det er verdt det, bare funderer på hvor lange mannen ev må overta permisjonen minJa, i litt over en mnd... Men det er verd det sier hun, ikke kronisk vondt lenger![]()