Mtdc

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Var det ikke i dag du skulle til legen med foten din?
Hvordan gikk det, fant de ut noe?
* på mobil *

Joda, fikk lov til å betale 180 kr for å fortelle at det fortsatt gjør vondt en måned etter og bli henvist til ortopediske her og på Ringerike (så ser vi hvem som kan ta imot meg først). Inn og ut på to minutter. Aaarg! Kjenner legene kunne brukt telefonen litt mer:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Fikk også forklart at det eventuelt er to muligheter for operasjon: Enten slanke nerven så den ikke ligger i klem mer, og hvis ikke det er mulig må de fjerne den sånn at jeg mister følelsen i tærne. Heller det enn å hele tiden ha smerter altså:-P

Fikk også forklart at det eventuelt er to muligheter for operasjon: Enten slanke nerven så den ikke ligger i klem mer, og hvis ikke det er mulig må de fjerne den sånn at jeg mister følelsen i tærne. Heller det enn å hele tiden ha smerter altså:-P

Har en venninne som fjernet en nerve mellom to tær på hver fot, hun ble helt kvitt smertene etterpå :) håper de finner en god rask løsning!

Har en venninne som fjernet en nerve mellom to tær på hver fot, hun ble helt kvitt smertene etterpå :) håper de finner en god rask løsning!
Håper jeg også, men gjetter på det tar lang tid å komme på undersøkelse og så lang tid å bli operert... Håper egentlig operasjonen blir når jeg begynner å jobbe igjen så ikke ferien blir ødelagt.. Måtte hun bruke krykker?

Oh..my..god..:confused:

Får håpe det ikke er så fryktelig lang ventetid, da. Og at det blir utenom ferie.;)

* på mobil *

Håper jeg også, men gjetter på det tar lang tid å komme på undersøkelse og så lang tid å bli operert... Håper egentlig operasjonen blir når jeg begynner å jobbe igjen så ikke ferien blir ødelagt.. Måtte hun bruke krykker?

Ja, i litt over en mnd... Men det er verd det sier hun, ikke kronisk vondt lenger :)

Ja, i litt over en mnd... Men det er verd det sier hun, ikke kronisk vondt lenger :)
Ja, synes også det er verdt det, bare funderer på hvor lange mannen ev må overta permisjonen min;) Håper egentlig det blir etter jeg er begynt å jobbe sånn at vi slipper å levere en haug med søknader til NAV igjen:P

Back
Topp