MsRose

Jærbu

Glad i forumet
Heisan[:D][:D]

Hvordan gikk det i dag med deg???

De målte masse fine egg poser hos meg.
Slimhinna var perfekt så han meinte egg(ene) hadde perfekte forhold til å feste seg.
Skal sette eggløysnings sprøyta på søndag å uttakk på tirsdag

Så flott da [:)]
De kunne se 12-14 eggposer totalt hos meg, men de var fremdeles for små, 10 mm.. så det ble doseøkning på menopuren til 300 ie over helga, ny ul på mandag og hvis alt går bra mente de d kunne bli uttak på fredag [;)]

Ble litt skuffet over at de ikke var blitt større, men glad over at de kunne se så mange da [:)]
Hadde jo håpet å være ferdig med den her hersens sprayen nå *ler* men dengang ei... Men satser på at de fortsetter og vokse så bra og at jeg får ut noen gode egg [;)]

Så flott at de kunne se mange eggposer hos deg, skal krysse fingre og tær for at du får ut mange gode egg, man trenger bare det ene gullegget sies d jo.. men d kan jo være kjekt å få noen på frys også tenker jeg [:-]
God helg til deg og lykke til![:-]

Da krysser jeg fingrene at de har vokst seg store til mandag. Jeg hadde det også sånt på det 1 førsøke.
Men det er vel altid sånt at vi ønsker at det skal gå på skinner[:)][:)]

Ønsker deg og alle dere andre en god helg[:D][:D]

Ville berre sei masse lykke til begge to[:)][:)][:)]

Ja har skjønt d slik at dette første forsøket også er litt å prøve seg frem med medisinene, men som du sier, man ønsker jo alltid at ting skal gå på skinner [:D]
Når man i tillegg er født totalt uten tålmodighetsgenet så blir d fort litt verre ...hehe... [:-]

Men satser på at de vokser seg store og flotte til mandag [;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: Cici03

Øsnker dere begge masse lykke til!!

ORIGINAL: Cici03

Øsnker dere begge masse lykke til!!

ORIGINAL: Nesing

Riktig lykke til til dere begge to! Håper det blir to jubelrop her om noen uker !

Signerer, det skal bli spennedes fremover for dere begge to nå, gleder meg til å følge dere i rugeperioden[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Riktig lykke til til dere begge to! Håper det blir to jubelrop her om noen uker !

Back
Topp