Mrs J

FrøkenM

Forumet er livet
Er du fra Vennesla? Det er eksen min også [:D]

Hehe..ja vennesla er en fin plass...Han var fra Kvarstein han da...Flytta til byen nå [:)] Jobber i politiet

Ja kan jeg si vettu..Må faktisk tenke litt[:)] Men tror han er 32 eller noe nå..Kan vel egentlig si navnet også..Kan vel ikke gjøre noe det. Han heter Jan Nesland

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: Trulte74

Ikke for å kuppe tråden men jeg har vært på kanonfest i Vennesla...

Har du vært så langt sør?
Hvorfor var du der sånn utenom festen?

Hadde ei vennine som har far'n sin der. Mora hennes er også fra Vennesla. Vi var 18 år så det begynner bli en stund siden. Husker vi var på nachspiel hos en som het Arve.... Mer husker jeg ikke om han da..[:)]

Nei er vel mange som bor der også [:D] han haddde en bestekompis som het svein [:)]
Du kjenner ikke Anne siv da?

Nææææ så vittig..Jeg lurte litt på om du hette Homme til etternavn for det husket jeg hun gjorde....Jeg gikk i klasse med henne på tannlegesekretær linja i kr.sand [:D]

Jøss så vittig...Ja jeg jobber som det nå men har ikke jobbet med det så lenge(selv om det er lenge siden jeg gikk skolen) Jeg har forresten jobber i 4 år på H&M i arendal [:D]
Hmm Camilla?? Jo jeg tror det...Hvis hun har jobbet der lenge...

Ja det stemmer..Jo da kjenner jeg henne ja....Ja jeg sluttet der i 97 jeg..Begynte når det åpna..Du husker kanskje Anita som var dekoratør der...

Ja tommy ja [:)] Han husker jeg veldig godt..gild kar..mai Liss tror jeg ikke jeg rakk å bli kjent med...du må hilse masse hvis han jobber i kr.sand enda?

Ja verden er jammen ikke så stor [:D] Nei jeg kjenner desverre ikke de andre...Bare vet hvem 2 er...Du må hilse Anne Siv masse...Jobber hun i tannhelsetjenesten i kr.sand hørte jeg fra ei vi gikk iklasse med [:D]

ikke for å kuppe tråden, men jeg tror jeg vet hvem jan nesland er. hehe.

Jøss sier du det ja??? Det ante jeg ikke... ja tror du må ringe henne [:D] Spør om har kontakt med Eva eller noen av de andre..Hadde vært kjempegøy å møtt Anne Siv igjen..Har hun barn?

ORIGINAL: cathri

ikke for å kuppe tråden, men jeg tror jeg vet hvem jan nesland er. hehe.

Åhh gjør du det??? er du fra Vennesla? Eller kanskje du kjenner han fra oslo tida? [:)]

Jøss hadde hun det ja?  så vittig...livet er fult av tilfeldigheter gitt..[:D]

Back
Topp