>Rampensopphav< Elsker forumet 8 Sep 2007 #2 Gratulerer med dagen, håper du får en flott dag!!! HIPP HURRA[:)][:D][:D]
V Vibeke :) Forumet er livet VIP 8 Sep 2007 #3 Gratulerer så masse med dagenMrs J!Håper du får en flott dagStoor klem fra Vibeke
M millba Elsker forumet 8 Sep 2007 #5 Gratulerer så mye med dagen, Mrs Jhåper du får en kjempefin dag..du får kose deg masse!!
Lucki83 Gammelt medlem VIP 9 Sep 2007 #8 [link=http://pic5.piczo.com/nahemah2/?g=2714683&cr=5][/link] Grattis,grattis med dagen som var i går vennen!!![:D]
[link=http://pic5.piczo.com/nahemah2/?g=2714683&cr=5][/link] Grattis,grattis med dagen som var i går vennen!!![:D]