Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så veldig koselig utVis vedlegget 7463
Bak meg er dør til vårt soverom. På høyre side en stoe kommode og en stappa 4*4 expedit og dør til badet og dør ut i stua ved siden av senga. Det er et gjesterom og et gjennomgangsrom.. Litt mørkt og siden tiril sover vegg i vegg bruker jeg det ikke nå![]()
Jeg har lagt meg i senga nåTar meg et ti min. jeg nå altså. Så sees vi på rommet mitt igjen etterpå. Litt sengeskravlings før det er natta om ikke så alt for lenge.![]()
la du ein gong ut eit bilde av dette på generelt eller hemmelig, der du hadde ein skikkelig opprydning her, eller var det ei som hadde eit rom som ligna?Vis vedlegget 7463
Bak meg er dør til vårt soverom. På høyre side en stoe kommode og en stappa 4*4 expedit og dør til badet og dør ut i stua ved siden av senga. Det er et gjesterom og et gjennomgangsrom.. Litt mørkt og siden tiril sover vegg i vegg bruker jeg det ikke nå![]()
Det var nok dette ja. .. samme rotetla du ein gong ut eit bilde av dette på generelt eller hemmelig, der du hadde ein skikkelig opprydning her, eller var det ei som hadde eit rom som ligna?
Skal vise mitt etter litt ryddingDet var nok dette ja. .. samme rotet![]()
Tiltak å rydde sånne romla du ein gong ut eit bilde av dette på generelt eller hemmelig, der du hadde ein skikkelig opprydning her, eller var det ei som hadde eit rom som ligna?
Gleder oss.Skal vise mitt etter litt rydding![]()