Mrria

Hva hva? Har du eget hobbyrom M???

Hobbyrom sa du? Hva slags? Biiilde... :D
Det er ikke så mye å skryte over nå :p
Til maling, tegning, klipping, liming, symaskin osv. :D

Du har sikker et kjempefint et? :D

Ååååh, så urettferdig! Når snuppa skal ha eget rom må det bli kombinert barnerom/gjesterom, så har dere til og med hobbyrom :p

Jeg ønsker meg hobbyrom, nå får jeg heller hobbydel i stuen, så fort eksen er ferdigflyttet.

Ååååh, så urettferdig! Når snuppa skal ha eget rom må det bli kombinert barnerom/gjesterom, så har dere til og med hobbyrom :p
Flyttet fra leilighet til hus for noen mnd. siden :) Deilig!

Jeg ønsker meg hobbyrom, nå får jeg heller hobbydel i stuen, så fort eksen er ferdigflyttet.
Det blir fort mye greier ut av det! Hobby tar plass ;)

Hvis jeg får meg jobb fra høsten skal vi kjøpe hus så snart vi finner et passende :D

Hvis jeg får meg jobb fra høsten skal vi kjøpe hus så snart vi finner et passende :D

Heldige deg :) Lever i håpet enda jeg da, og nå som jeg får stuen for meg selv (sånn bortsett fra ungene) så kan jeg bruke mer plass :p

Det blir fort mye greier ut av det! Hobby tar plass ;)
Det tar mye plass. :( får bli når ungene flytter ut. :p vi skal lage en liten kontorkrok da. Med oppbevaring til mye av hobbystasjet mitt. Så er det mer tilgjengelig. :)

Vi skal lage til arbeidssplass i garasjen, og bygge redskapsbod til å sette sager osv i, så der kan eg putle og breie meg så mykje eg vil :):):)

Vi skal lage til arbeidssplass i garasjen, og bygge redskapsbod til å sette sager osv i, så der kan eg putle og breie meg så mykje eg vil :):):)
Deilig! :D Blir mer fristende når du har et eget sted :)

når vi nå egentlig er inne på dette med hobby, hvordan i hekkan skal jeg klare å få strikket en lue når dere skravler sånn?

Du må vente med det til mandag! Da kommer du til å måtte fylle opp tomrommet etter konkurransen :P

Back
Topp