MR av hodet

Søtnos*

Glad i forumet
Ja da skal jeg endelig få det etter 3 år med intens hodepine hver jævla dag[:(] Jobber som frisør, så er nok mest sannsynlig nakke/skulderplager det kommer av.

Det jeg lurer på er åssen dette funker. Det er vel åpning foran og bak? Jeg har på mine egne klær ikke sant? [:-] Litt stressa kan man si[:D] [:D]

ORIGINAL: Søtnos*

Ja da skal jeg endelig få det etter 3 år med intens hodepine hver jævla dag[:(] Jobber som frisør, så er nok mest sannsynlig nakke/skulderplager det kommer av.

Det jeg lurer på er åssen dette funker. Det er vel åpning foran og bak? Jeg har på mine egne klær ikke sant? [:-] Litt stressa kan man si[:D] [:D]

Jepp, det er åpning foran og bak.. Klaus?
Du har på dine egne klær ja.. Om du ikke må ha på deg en sykehusskjorte.. Jeg måtte det en gang tror jeg.. Husker ikke helt. Men om du har bh med bøyle så må den av.
Og alt av piercing, ringer og smykker må av.
Lykke til! [:)] Det bråker noe sinnsykt inne i den maskinen [8D]

Ja jeg har litt klaus... Håper jeg klarer å ligge der. Hvor lang til tar det?

ORIGINAL: Søtnos*

Ja jeg har litt klaus... Håper jeg klarer å ligge der. Hvor lang til tar det?

Hvis du ligger helt stille og de får det til med en gang tar det kanskje 15-20 minutter, men det kan også ta 40-60 min.
Det er ikke farlig, men det bråker veldig. Du får en sånn "trykke-sak" i hånden, og hvis du blir veldig engstelig eller
får panikk så trykker du bare på den, da tar de deg ut igjen med en gang!

Mitt tips er å holde øynene lukket så lenge du er der inne, knip dem igjen og ikke tenk på å åpne dem. Ta med
deg en ipod eller noe å spille musikk med, er mulig du får ta med den inn, kommer an på de som jobber der.

Lukke til, det går bra! når du er ferdig så får du kanskje svar på hvorfor du har vondt i hodet hele tida, og det
kan jo være en bra motivasjon [:)]

Når jeg var i MR så hadde jeg mine egne klær på, så lenge jeg klarte og ligge helt i ro så tok det ca 15-20 min. I Stavanger var det montert øreklokker med musikk som du fikk høre på. Sunst egentlig at det var heilt greit og ligge der inne, men lydene var enormt høye.
Lykke til [:D] Går kjempeflott skal du se! 

Du får sånne der hørselsvern-ting med radio i.. Jeg fikk også en sak over hode med speil i, slik at dersom jeg så opp, så så jeg mot beina mine. Men det er helt ufarlig.. ikke noe å være stressa for...[:)]

Back
Topp