Mp3-spiller!

*Solskinnsbolla*

Glad i forumet
Hvilken har du?
Fornøyd?

[:)]

iPod Nano og en gammel iPod Shuffle

Kjempefornøyd.
Utrolig praktisk at de tar så liten plass, og iPod er jo usedvanlig enkelt å "jobbe med" (legge inn musikk, navigere seg runds osv osv)
Og så finnes det masse kult og bra ekstrautstyr

Jeg har Ipod Nano..SUPER fornøyd,kunne ikke tenkt meg noen annen.[:)]

Må man installere noe ekstraprogram for å legge inn på Ipod, eller kan man bare klippe og lime?

ORIGINAL: Jubelmusa

Må man installere noe ekstraprogram for å legge inn på Ipod, eller kan man bare klippe og lime?

Det enkleste er jo å installere iTunes (som man får gratis). Så henter den alle lydfiler som finnes på dataen din. Når du har sortert vekk det som du ikke vil ha på iPoden din kan du lage masse forskjellige lister (f.eks treningsmusikk, rolig musikk, gladmusikk...), så blir det enda lettere å finne sanger og høre på det du vil. Når du kobler iPoden til for å lade er det bare å synkronisere den med iTunes, så går alt automatisk.

Jeg har nærmere 1200 sanger på min iPod, hadde aldri orker å overføre en og en sang. [8D]

Gøy å høre at dere er fornøyd med iPod, vurderer å kjøpe meg en[:)]
Men hva ville dere hatt av iPod nano og iPod touch?

Jeg aner ikke forskjellen på de to men er vertfall fornøyd med min Nano...=)
Liten og lett og med MASSE plass til musikken...=)
Kan ha bilder på den også,videosnutter osv...=)
SÅ jeg behøver ikke noe mer...=)

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

Gøy å høre at dere er fornøyd med iPod, vurderer å kjøpe meg en[:)]
Men hva ville dere hatt av iPod nano og iPod touch?

Har ikke vært borti iPod touch, trives helt fint med min Nano. [:)]

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Jubelmusa

Det enkleste er jo å installere iTunes (som man får gratis). Så henter den alle lydfiler som finnes på dataen din. Når du har sortert vekk det som du ikke vil ha på iPoden din kan du lage masse forskjellige lister (f.eks treningsmusikk, rolig musikk, gladmusikk...), så blir det enda lettere å finne sanger og høre på det du vil. Når du kobler iPoden til for å lade er det bare å synkronisere den med iTunes, så går alt automatisk.

Jeg har nærmere 1200 sanger på min iPod, hadde aldri orker å overføre en og en sang. [8D]

pfff...hva om du skal adde bare EN sang da?? [8D] Jeg er så laidback at jeg fremdeles bruker mobilen, som forøvrig er et gammelt skrap, som mp3-spiller. Er jo egentlig fornøyd, det blir en ting mindre å holde styr på...heh [X(]

Er det forresten noe forskjell på lyden?

[:)]

Back
Topp