Mountain Buggy

Vi har MB Urban Jungle 2009 modell nå. Veldig fornøyd med den[:)]

ORIGINAL: ninni82

Er det den "vanlige" modellen?

ORIGINAL: ~Ingeborg~

De fleste har nok Urban Jungle om det er det du mener [:)]

Swiften er jo liten og mer en ferievogn synes jeg. Terrain er med fast hjul foran for de som bruker vogna mye til jogging i ulendt terreng..

Vi har Swift 2010[:)] Og super fornøyd med den, bare brukt sportsdelen.

De fleste har nok Urban Jungle om det er det du mener [:)]

Swiften er jo liten og mer en ferievogn synes jeg. Terrain er med fast hjul foran for de som bruker vogna mye til jogging i ulendt terreng..

ÅÅåå takk!! Søte deg! Dette var akkurat det jeg lurte på, men klarte ikke finne det ut før nå!
Nå ble jeg litt klokere! Da tror jeg at jeg går for Urban Jungel [:)]

Men finnes det flere enn Urban Jungel, Swiften og Terrain??

ORIGINAL: min_første

Vi har Swift 2010[:)] Og super fornøyd med den, bare brukt sportsdelen.

Kan man ha en hardbag i den? Hvordan er swiften i forholdt til Urban Jungel?

Denne vi og har. Men synes den kan settes for lite opp. Klarer ikke å sette den helt rett i ryggen. Det er faktisk slik at dukka til tider lener seg fremover. (greit å vite). Men ellers god å trille.

ORIGINAL: Hehe

Denne vi og har. Men synes den kan settes for lite opp. Klarer ikke å sette den helt rett i ryggen. Det er faktisk slik at dukka til tider lener seg fremover. (greit å vite). Men ellers god å trille.

Hmmm.. greit å vite! Jeg tror jeg må komme meg i en butikk og prøve den [:D]
Har så lyst på MB!!!

Har så lyst på MB!!!

Synes også sittestillingen ikke er helt optimal, men blir bedre når jeg først dytter ryggen helt frem og legger det overflødige stoffet bak ryggen øverst i kalesjen (det var rart forklart men[8D])..

Jeg har hatt to MB og er veldig glad i denne vogna! Har i det siste tenkt at om jeg skulle hatt en nr 3 ville jeg nok kikket på Easywalker Qtro Plus eller Easywalker Sky Plus. Vogna er veldig lik MB, men bagen er større og dypere. På Easywalker Qtro Plus har man også justerbart fotbrett. Den har riktignok 4 hjul, men de er svingbare og store [:)]
(Legger med en link om du vil se på den http://www.lilleprinsen.no/category/15830/EasyWalker-vogner.html )

Har så lyst på MB!!!

Synes også sittestillingen ikke er helt optimal, men blir bedre når jeg først dytter ryggen helt frem og legger det overflødige stoffet bak ryggen øverst i kalesjen (det var rart forklart men[8D])..

Jeg har hatt to MB og er veldig glad i denne vogna! Har i det siste tenkt at om jeg skulle hatt en nr 3 ville jeg nok kikket på Easywalker Qtro Plus eller Easywalker Sky Plus. Vogna er veldig lik MB, men bagen er større og dypere. På Easywalker Qtro Plus har man også justerbart fotbrett. Den har riktignok 4 hjul, men de er svingbare og store [:)]
(Legger med en link om du vil se på den http://www.lilleprinsen.no/category/15830/EasyWalker-vogner.html )

Takk!! Supert at dere vil dere litt erfaringer og tanker med meg!!!

Back
Topp