Mountain buggy swift??

ver0

Forelsket i forumet
Har så VELDIG lyst på denne vognen[:)]

Noen som vil dele erfaringer om for og imot??

Hi hi, startet nettopp debatt om vognen selv...

Men ja, jeg har vognen - og jeg ELSKER den [:D]

ORIGINAL: *Madeleine**

Jeg har den! Ville ha en vogn som var lett å løfte ut og inn av bilen, ikke tok så stor plass (vi har golf og den går fin inn der) måtte ha god plass til ting under i den bagen, lett å trille og legges helt ned i ryggen.

Denne vognen oppfyller alle krav! Er den beste vognen jeg noensinne har hatt![:)]

Nå er jo mistegutten 2 1/2 år gammel, går i bhg og jeg jobber så vi får aldri brukt vognen desverre[&o]
I tillegg har han sluttet sove i bhg så nå står vi her med en emmaljunga scooter også.

Og må ærlig innrømme at vi egentlig ikke trenger noen av de siden vi har en paraplytrille liggende også som vi tar med om vi skal en tur ut ellers går han selv.

Så om du er int. så er den til salgs[:D]

Ser slik ut:

Uploaded with ImageShack.us[/image]

Hvor bor du, og hvro mye er den brukt? årsmodell? evt pris? :)

Den eneste negative tingen jeg har å si om vogna er at den ikke kan brukes begge veier. Nå var vesla nesten to år her når vi kjøpte den, så vi har ikke hatt behov for det - men jeg kunne gjerne tenke meg at den kunne vendes nå som vi får nummer to, for jeg regner med at hun blir å bruke den fra hun vokser ut av bagen, og da er man vel ikke så forferdelig gammel?

Men, for en unge på 1,5 år er det jo iiingen problem å sitte den veien da! [:D]

Back
Topp