Mountain Buggy (OTH) barnevogn

Lillevennenmin

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med Mountain Buggy/OTH/Urban Jungle barnevogn???
Syns den er såååååå fin, og det er absolutt min favoritt[:)]

http://shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=636892&b_kid=636729

Har ikke prøvd den selv, men har snust en del på den :)
Kjenner en del mammaer som har den.

Det som går igjen er at den er helt fantastisk som sportsvogn, eneste minus er at du må ha babyen fra deg.
Bagen er liten, litt bakdel for oss med vinterbabyer som er avhengig av varme poser til iallefall mars (alt etter hvor du bor). Noe som kan resultere at du må bytte over til sportsdelen litt tidligere enn ønskelig pga plassmangel til posen i bagen. og da er de tigjen en bakdel å ha sittedelen vendt fra deg.

MEN, det er en helt fantastisk sportsvogn[:)]

Den vogna sikla jeg på da vi skulle ha sportsvogn. Den er utrolig romslig! De fleste sportsdeler er framovervendt så det ville jeg ikke tenkt på. Snuppa vår elsker å sitte framover og se seg rundt i vogna.
Jeg syns vogna virket veldig solid også, og det er en fordel. De har den vogna på babyshop så du kan jo titte litt på den der, hvis du bor i nærheten av en sånn butikk da.

Det er en litt dyr vogn, men vi har kjøpt både duovogn og en sportsvogn, så vi hadde nok kommet likt ut med en sånn som du lurer på. Nå har vi Simo sportstrille og den er veldig romslig. Angrer litt på at jeg ikke gikk for Simo dypvogn også, for den er så stor og fin.
Men vi klarer oss med den vi har[;)]

Jeg har den, og ELSKER den [:D] Sant som Påatt sier at bagen er litt liten, og at det er kjedelig å snu babyen så tidlig, men bortsett fra det er det en genial vogn. Og mini digger å være i den, både våken og sovende [:)]

Tusen takk for svar jenter[:D]

Jeg vet at bag vognen er liten, men jeg tenker at det på en måte må være bedre for oss som får nov barn å ha en sånn vogn fordi vi da 6 mnd senere går mot vår og da er det varmere i været og man kan kanskje ha bagvognen lengre?

Tenk på de som bruker denne vognen på vår/sommer og ungen som vokser ut av vognen i okt/nov det er vel verre å gå over til sportsvogn så tidlig når ungen er så liten????? Tenker jeg feil??????

ORIGINAL: Lillevennenmin

Tusen takk for svar jenter[:D]

Jeg vet at bag vognen er liten, men jeg tenker at det på en måte må være bedre for oss som får nov barn å ha en sånn vogn fordi vi da 6 mnd senere går mot vår og da er det varmere i været og man kan kanskje ha bagvognen lengre?

Tenk på de som bruker denne vognen på vår/sommer og ungen som vokser ut av vognen i okt/nov det er vel verre å gå over til sportsvogn så tidlig når ungen er så liten????? Tenker jeg feil??????

Du tenker helt rett [;)] Sist fikk vi vårbarn, og måtte flytte lillesnupp over i sportsdel bare 5 mnd gammel, da vi tok i bruk vinterposen.. Så sånn sett er vi heldige med novemberbarn [:)]

Back
Topp