Mountain Buggy eiere

jentungen79

Glad i forumet
er dere fornøyde? Hva er bra og hva er mindre bra? Vurderer å bytte ut bugabooen min

Liker den veldig godt, men bare nå som han er "stor".
Syns bagen er litt liten og syns det er dumt at man ikke kan trille med ungen mot meg.
Men, den er utrolig god å trille! Liten og lett :)

jentungen79 skrev:
M
Lenge brukte du baggen da? 

Jeg kjøpte ikke vogna før han ble større, hadde Simo kombi før den tid.
Men prøvd bagen til ei venninne og i forhold til Simoen syns jeg den var knapp. Og om man bytter fra bag til sittedel litt tidlig er det dumt at det ikke er full liggestilling.
Men jeg elsker vogna til litt større barn, som sagt :)

Var full liggestilling på den jeg så på barnas hus mener jeg på. Hadde Brio kombi til eldste og der måtte jeg bytte når ho var 6-7 mnd

jentungen79 skrev:
Var full liggestilling på den jeg så på barnas hus mener jeg på. Hadde Brio kombi til eldste og der måtte jeg bytte når ho var 6-7 mnd

Kanskje det er noe nytt? Har en gammel modell.

Jeg har akkurat solgt min mountain buggy, og kjøpt en city cross. MB er fantastisk god å trille, lett, og blir flat sammenlagt. Kommer frem over alt! Jeg solgte den fordi jeg savnet å ha jenta mi vendt mot meg. En annen ting som irriterte meg litt var at full sittestilling er litt for tilbakelent. Men hvis snuppa etterhvert får lyst til å sitte vendt fra meg igjen, er det nok store muligheter for at jeg kjøper MB på nytt.

Jeg har vogndilla, og har også bugaboo. Jeg synes at jenta mi sitter bedre i bugaboo enn i MB, og den har jo vendbar sittedel. MB er mye bedre på snø og ulendt terreng enn bugaboo. Vinterhjulene til bugaboo fungerer jo greit, men da blir den jo så stiv. Så med MB er det bra at man kan ha svingbart hjul og god fjæring året rundt.

MB har full liggestilling.

Sign de over som sier at det er en vogn for litt større barn, evt minste med babybaggen. Er ikke en god overgangsvogn, da sittedelen er vendt fra deg og litt åpen. Syns jeg! Lillemann på to år sitter og sover helt supert i den. Men jeg skulle ønske at ryggen var rettere i sittestilling. Men han sitter bare rett opp og ned han, lener seg ikke tilbake mot ryggen. Jeg jeg skjønner ikke at folk sier den er liten? Syns den er stor jeg. Og bare såvidt jeg får plass i prampacken, da må alle hjula av! Det må jeg ikke med teutonian min,og det er en kombivogn!

Back
Topp