Motsatte cravings

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen av oss har noen cravings , andre ikke.
Men er det noe du har likt før som du ikke liker nå?

Jeg starter

Taco...
Sjokolade (jeg er sjokoman til vanlig)
Tomat
Melon
Vann med sitron og / eller limeskive oppi (dette drakk jeg nesten daglig før, nå kaster jeg opp hvis jeg drikker det....)

Det meste smaker annerledes i grunn... Tomat ting, pizza, lasagne+++ ost, friterte ting, brus, saft, godteri... Desverre smaker sjokkis bedre enn noen gang, men får en fryktelig ettersmak lærer ikke..

Torsk!! Og fisk generelt! Det vokse i munnen og eg blir skikkelig dårlig.. Veldig rart :/

- Agurk (avhengig av å ha det på brødskiva til vanlig)
- Kaffe (begynner å hjelpe)
- Kjøttpålegg (orker kun i ostesmørbrød)

Kroppen er rar!!

Hadde på te de første 3-4 månedene, og jeg ELSKER te til vanlig:-) Veldig glad det frister igjen, slik at jeg kan kose meg med det :-D

Likte asparges, rosenkål og andre grønnsaker som smaker "mye" før, nå takler jeg det ikke i det hele tatt :P

Kaffe :-( en stoor sorg! Ellerd er det meste godt/ bedre enn før :-P

Hmm... Er neimen ikke sikker på om noe har forandret seg sånn sett for min del :-P Var en stund jeg ikke kunne drikke melk, men det gikk over til å bli en craving til slutt - plutselig gikk det med 6-7 liter i uka!:-P Eneste er vel at jeg ikke takler knekkebrød med ost og paprika nå.. Også er jeg ikke så glad i cola lengre (egentlig bare positivt det da!) ;)

jeg får skikkelig halsbrann og sure oppstøt av hvitløk! Jeg som tidligere har brukt dette masse i matlaginga! :-p

Jeg drikker ikke kaffi lengre. Det hverken lukter eller smaker noe godt lengre dessverre :(
Ellers liker jeg alt... og litt for mye av alt også. Legger på meg i rekordfart!

klarer ikke kylling lengre!
og tortilla chips med ost!
for mye smeltet ost
og ikke minst pepsi max!

Klarer ikke kokt egg, til vanlig liker jeg det veldig godt. Kyllingfilet syns jeg plutselig har en merkelig konsistens. Rart det der:)

Den første tiden så hadde jeg det slik. Taklet ikke smaken på kaffe eller noe som gikk under kategorien grillmat

Back
Topp