Motivasjonstråd!!!!!

"Lønneberget"

Elsker forumet
DA har jeg kuttet ut karbohydrater.. ikke helt 100 % men
kuttet ut å spise brød,poteter,ris,pasta ..
og tittet endel på næringsinnhold.no og sjekket ut litt hva som inneholder mye karbo...

Har spist egg,omelett med karbonade , kalkun falukorv til frokost og lunsj...
spist mdisterkaker , kylling tl middag ....
ar spist noen salatskiver , agurk og litt paprika .. det er ikke lov egentlig,
men som sagt så er det i hovedsak brød, poteter etc jeg skal prøve å kutte ut
og jeg MÅÅÅ HAAA noe grønt.. ellers så orker jeg ikke ;)[:)]

og siden jeg begynte på søndag har jeg gått ned 2 kg!!!! YEEAAAHHHHJJJ.... =) =) =)

Hvordan går det med dere andre jenter ? =) =)

Drømmeren og veldreid - hvordan går det ??? =) =) =)

ORIGINAL: awenka

så bra du går ned:) flink

Takk , har ikke så mye valg desverre .. [&:]
Men , motivasjonen min er at jeg ønsker meg flere barn ,
og med den vekten jeg har nå kan jeg IKKE bli gravid igjen.. da kommer jeg til
å se ut som en hval tilslutt...
Har ingen planer om flere barn akkurat nå , men tar tid å få bort denna vekta...
Så , er bare å sette igang!
OG er så heldig som har dere her på bv som gir meg masse inspirasjon og motivasjon =) =)

Må bare huske å være forsiktig med rask vektnedgang. Anbefalt er ca 1kg i uka. Går du ned for mye kan du ende opp med å gå fort opp i vekt igjen når du begynner å spise vanlig 

ORIGINAL: Moradi

Må bare huske å være forsiktig med rask vektnedgang. Anbefalt er ca 1kg i uka. Går du ned for mye kan du ende opp med å gå fort opp i vekt igjen når du begynner å spise vanlig 

Jeg er klar over det.... Grunnen til at man går ned mye med en gang er jo vannet man har i kroppen..

Jeg brukte 2 år på å gå ned 20 kg for 4 år siden... men har desverre kommet på igjen det ...
Planen min er forandre livvstilen min , ikke direkte slanke meg , men at sånn jeg spiser nå
er mitt nye kosthold .. -

Å gud, gi meg litt motivasjon også [8|]
Kommer ikke i gang...
Er flink å gå lange turer, men dette gir ikke særlig resultater i seg selv [:'(]

Så flink du er snuppa[:D]

For å være ærlig så er vi så blakke nå og får penger 12 (om vi ikke er heldig og di kommer i dag da) , så vi må spise av det vi har i hus , så jeg må nok kjøpe inn noe sunnere når lønna kommer..

Så jeg har ikke fått starta enda[:'(]

Men gjett om jeg gleder meg til å komme igang[:D]

Salat, agurk og paprika er da lov??? Du SKAL ha i deg grønt også!!!
Men grønn paprika har mindre karbo enn rød [;)]

Ta en titt på sunn livsstil/slanking-forumet.
Flere der som lever lavkarbo, eller har gått/går på Ketolyse [;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Så flink du er snuppa[:D]

For å være ærlig så er vi så blakke nå og får penger 12 (om vi ikke er heldig og di kommer i dag da) , så vi må spise av det vi har i hus , så jeg må nok kjøpe inn noe sunnere når lønna kommer..

Så jeg har ikke fått starta enda[:'(]

Men gjett om jeg gleder meg til å komme igang[:D]

jaaaaaa =)
Er så deilig når resultaene kommer =)

Tenkte röske meg selv i nakkeskinnet og bli et nytt og bedre menneske...

Begynne smått med å minske matinntaget, og kappe kveldskosen först og fremst. Godt med pottis foran tv`n[&:]

Nå har jeg kutta ut det slanking greine jeg, og er brått nede i 63kg (fra 66) uten å gjøre noe på 2 uker?? skjer med det a.. burde være syk oftere jeg tror jeg[8D]

ORIGINAL: Bella83

Nå har jeg kutta ut det slanking greine jeg, og er brått nede i 63kg (fra 66) uten å gjøre noe på 12 uker?? skjer med det a.. burde være syk oftere jeg tror jeg[8D]

Heldig du...
kan kanskje ha noe med flytting å gjøre ? =)

ORIGINAL: #Åsen#

Nå har jeg kutta ut det slanking greine jeg, og er brått nede i 63kg (fra 66) uten å gjøre noe på 12 uker?? skjer med det a.. burde være syk oftere jeg tror jeg[8D]

Heldig du...

mye mulig stress med flytting og sykdom på hele gjengen har noe å si ja[:)]

ORIGINAL: #Åsen#

Heldig du...

mye mulig stress med flytting og sykdom på hele gjengen har noe å si ja[:)]

Det er nok ikke umulig =)

Btw.. skulle stå 2 uker, ikke 12[8D]

Back
Topp