Motivasjonstråd - kom i bevegelse!

Dette trenger jeg! Skulle svømt i dag, men ble truffet av en ekstrem kvalme da jeg kjørte bil tidligere i dag.. :-( kanskje en gåtur i friske været er bedre? Jeg er uansett med!

Dere er flinke altså! Imponert over alle som hiver seg på :) Nå skal jeg hoppe i treningstøyet også! Ikke så lenge siden jeg kom hjem fra jobb, og har nettopp spist, men er så mye vanskeligere å droppe det dersom man allerede har på seg riktig tøy. Blir liksom en mye større nedtur da! :P

1/20 :)
1 time spinning/sykling på Sats!

Så mye sprekere folk ☺️
Gikk en tur på torsdag (ca 4km) og trente styrke hjemme i går så 3/20 er unnagjort ☺️ skikkelig drittvær i dag så tror vi skal kose oss inne i dag!

Jeg vil også være med her! Satser på en aktiv vinterferie nå, med ski og gåturer :)

Skal (fra mandag, da vi har huset fullt av unger nå i helgen og været er dårlig) begynne å ut å gå tur minst en gang pr dag. Jeg tenker at det hjelper sikkert ikke mye, men må jo også på en måte være bedre enn ingenting. :) bedre med en halvtimes gåtur enn å ligge på sofaen HELE dagen :p

Har vært på fjellet og stått på slalåm i tre dager, så det må telle for noe :-)

Første økt unnagjort her også :) 1,5 time på skitur. Ikke så høyt tempo, men var sliten nok når jeg kom tilbake til hytta likevel :p

Bra jobba alle sammen! Merker jeg blir motivert av dere til å komme meg ut, så i dag ble 2/20 fullført! 1 times kveldstur :)

Var på treningssenter i går.

Nå er det straks ut på skitur i solen :D

Back
Topp