Motivasjonen som snudde altfor brått :(

LittleBiii

Forumet er livet
På onsdag ringte jeg mamma og hørte om hun og kjæresten hennes kunne passe lillegutt nå i helga, sånn at keg ig sambo kunne få gjort litt her i heimen før flytting. Det sa hun ja til, det skulle bare mangle sa hun, og hun gledet seg masse til å passe han. Jeg gledet meg sånn til å få gjort masse, både pakke, rydde, sortere og få kastet søppel, for det er så mye lettere å få gjort ting når lillegutt ikke er hjemme. Men bare i løpet av gårsdagen fikk vi beskjed om at oldemor er blitt veldig dårlig, mormor ble akutt dårlig igår og måtte hentes av ambulanse og niesen min har fått falsk krupp igjen, for fjerde gang :( Det var litt mye som skjedde i løpet av en dag! Mamma sa hun fortsatt kunne ha lillegutt, sånn at vi kunne få gjort det vi skulle i helga. Men da jeg skulle gå idag, klamret lillegutt seg fast til meg og gråt fordi han ville være med meg hjem. Det endte med at jeg bare måtte gå, mens jeg hørte han gråte etter meg. Nå er jeg akkurat kommet hjem og gråter selv fordi jeg føler meg slem som gikk ifra han og fordi det har skjedd så mye i familien i det siste, og motivasjonen for å begynne å rydde og pakke har nå forduftet :(

Off dette ble litt langt og rotete, men hormonella måtte bare få ut litt tanker og følelser :(

Huff da, høres ut som du har en tøff dag! Skjønner godt at motivasjonen gikk og gjemte seg. Har du noe fin ryddemusikk som kan lokke den frem igjen? :-)

Huff da, høres ut som du har en tøff dag! Skjønner godt at motivasjonen gikk og gjemte seg. Har du noe fin ryddemusikk som kan lokke den frem igjen? :)

Jaa, og jeg som var så motivert til å gjøre MASSE nå idag og resten av helga :( Kan prøve tipset ditt da å sette på noe musikk og se om jeg bare kan få begynt, så kommer nok motivasjonen snikende tilbake etterhvert :)

Takk takk :) Vi var så heldige å fikk lov til å flytte opp et lass med ting inn i kjelleren i det nye huset før vi i det hele tatt har overtatt det, så det har vi også fått gjort idag. Det er i hvert fall en god begynnelse på flyttingen :) Så fikk vi vekk alle kassene som stod i veien her hjemme som vi bor nå :P

Huff da

Back
Topp