Motivasjon

Februar?

Forumet er livet
Jeg kjenner at jeg sliter med motivasjonen til jobb for tiden. Jeg jobber 40% og har en del oppgaver jeg har lyst til å gjøre ferdig før jeg går ut i permisjon. Jeg har et foreldremøte og to veiledninger med personalet før jeg går ut. jeg har film som skal vises på alle møtene og alle filmene er klar, men jeg føler jeg har så liten motivasjon til å se dem. Finner på så mye annet å gjøre istedet. Sånn som å sitte her for eksempel. Jeg aner ikke hvor jeg skal finne motivasjonen heller. Regner med jeg ikke er den eneste som sliter med det altså, men hva gjør dere for å få den frem?

Du er virkelig ikke alene! Jeg har en hjemme eksamen og 4 skoleeksamener fra begynnelsen av mai til midten av juni. Men setter jeg meg ned for å lese og pugge!? NEEI! Blir så irritert på meg selv, men det er liksom så lett å bare utsette det og heller sitte her :p

Så håper noen her inne kommer med gode tips til å få økt motivasjon ;)

Ja det håper jeg også. Litt verre for deg da kanskje for jeg er jo ferdig når jeg går ut i permisjon, men du er jo ikke ferdig når babyen kommer engang du. Lykke til med deg så håper jeg noen kommer med gode råd til oss med motivasjonen[:)]

Skjønner deg godt! Er lærer og har mange planer jeg hadde tenkt eller er i gang med å sette ut i livet. Men føler at jeg mentalt allerede er gått ut i permisjon. Klarer ikke å engasjere meg i fellesplanlegging lenger, og begynner nesten å få en slags gi f...-holgning.Det hadde jeg ikke trodd om meg selv! Kanskje det er naturlig å ha det sånn, vi skal jo snart ta i mot det viktigste i livet vårt.

Nei jeg går bare ut i permisjon fra jobben, men studiene skal jeg fortsette med. Så blir sikkert noen tunge måneder i begynnelsen, men vil man - så får man det til også ;)

Jeg begynner også å få en slik gi f*** holdning. Liker det ikke jeg heller. Jeg føler at livet har kommet videre fra jobb og inn i permisjonstida. Kanskje noe med at jeg er sykemeldt også. Forbereder ting som kommer jeg. Alt skal være klart til babyen kommer. Masse ting som skjer fremover. Skal jo til og med være forlover i et bryllup i mai. Hvordan skal dette gå!!

jeg jobber 20% (bare på mandager) og jeg føler også at jeg nesten har ikke lyst å gå på jobb lenger, fordi jeg vet at jeg gjør bare det jeg må og ikke noe ekstra som før... før jeg satt hjemme og fant på masse hva vi kan gjøre på jobb og sånt, og nå er det bare kommer på jobb 7.30 og kikker på klokka og venter til jeg kan gå hjem kl 15[&:]

Hva er det du studerer lillebebis??? Tøft gjort av deg å fortsette med studiene i perisjonstiden[:)]

ORIGINAL: jente05

Hva er det du studerer lillebebis??? Tøft gjort av deg å fortsette med studiene i perisjonstiden[:)]

Jeg studerer til å bli siviløkonom :) Går andre året nå, så har fortsatt 3 år igjen, derfor jeg føler jeg ikke har "tid" til å ta permisjon fra studiene også ;p

Motivasjon...ko e det a??[:)]

Var ganske happy for at eg var ferdig i praksis, å kunne ta 7 toget isteden for 6 toget til skulen. Det var jo lyst ute[:D]!!!!!!!!! For ikkje å snakka om den deilige asfalten eg kunne plante mine bein på....heilt til helga nærma seg. Lassevis, tonnevis, ubegripelige mengder snø måtte jo selfølgelig komma[&:]
So den lille vårmotivasjonen som faktisk hadde forplanta seg på hjernen min, forsvant som dugg for solen.
Prøve berre å tenka på at det snart er påskeferie, holda ut til da[:D]

ORIGINAL: lillebebis

Jeg studerer til å bli siviløkonom :) Går andre året nå, så har fortsatt 3 år igjen, derfor jeg føler jeg ikke har "tid" til å ta permisjon fra studiene også ;p

Er vel ikke av de enkletst utdannelsene heller det[:)] Du kan vel evt se det litt ann etter at barnet er ute også, hvordan det fungerer for deg og dere:)
3 år går fort, masse masse lykke til hverfall, med eksamenslesing og eksamen, godt når det det er over[:)]

ORIGINAL: lillebebis

Er vel ikke av de enkletst utdannelsene heller det[:)] Du kan vel evt se det litt ann etter at barnet er ute også, hvordan det fungerer for deg og dere:)
3 år går fort, masse masse lykke til hverfall, med eksamenslesing og eksamen, godt når det det er over[:)]

Nei det er veldig tungt, og ihvertfall når målet mitt er å ha B i alle fag ;p Da må man jobbe litt ekstra ;) Men skal nok få det til :) Har allerede snakket med rådgiver angående vårens skoleeksamener, og om jeg ikke er i form får jeg ta de igjen i desember :)

Back
Topp